جاباما
۴۴۸۳۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وزارت کشور: جبهه یکتا را به رسمیت نمی‌شناسیم

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: جبهه یکتا ویاران انقلاب تا کنون درخواست مجوزی از وزارت کشور نکرده‌اند و از این رو ما آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

خبرگزاری ایلنا: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: جبهه یکتا ویاران انقلاب تا کنون درخواست مجوزی از وزارت کشور نکرده‌اند و از این رو ما آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

محمد امین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور در مورد فعالیت‌های انتخاباتی که از سوی برخی از جریان‌ها و جبهه‌ها مانند یکتا و یاران انقلاب برگزار می‌شود، گفت: جبهه یکتا و یاران انقلاب تا کنون هیچ درخواست رسمی به وزارت کشور برای تشکیل جبهه نداده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که این دو جبهه علی رغم نداشتن مجوز فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: زمان فعالیت و تبلیغات انتخاباتی فرا نرسیده است، این‌گونه رفتار‌ها زمان خودش را دارد. هیچ حزب و یا گروهی با وجود مجوز هم نباید فعالیت انتخاباتی داشته باشد.

وی تاکید کرد: این دو جبهه هم درخواستی ارائه نکرده‌اند تا ما آن‌ها را به رسمیت بشناسیم.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور خاطر نشان کرد: هر عملکردی باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت بگیرد و مسیر قانونی خود را طی کند.

او تاکیدکرد: گرفتن مجوز برای فعالیت‌های حزبی دشوار نیست، احزاب و گروههای مختلف می‌توانند درخواست تشکیل جبهه را به وزارت کشور ارائه کنند و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نیز به آن‌ها کمک خواهد کرد.

او افزود: همه ما ملزم هستیم در چارچوب قوانین و مقرارت کشور فعالیت‌های شناسنامه دار انجام بدهیم، طبیعی است وقتی جریان سیاسی مجوز نداشته باشد، پاسخگو هم نخواهد بود.

رضازاده به شرایط درخواست تشکیل جبهه در ماه‌های منتهی به انتخابات اشاره کرد و گفت: تشکیل جبهه آسان‌تر از حزب است، کمیسیون ماده ۱۰ احزاب شرایط و مکانیزم راحت تری را برای آن در نظر گرفته که می‌توانند به سهولت آن را تشکیل دهند.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور یادآورشد: با توجه به ماهیت جبهه که دائمی نیست اگر جریانی می‌خواهد تشکیل جبهه دائمی بدهد باید در خواست خود را به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ارائه کند.

او درخاتمه خاطر نشان کرد: ما از فعالیت همه سلایق و جریان‌های سیاسی استقبال می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج