۴۴۸۴۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

جوان‎ پسندترین خودروهای جهان

خودروهایی نیز هستند که برای جوانان جذاب‌تر هستند. اما سوال اینجاست که جوانان کدام خودرو‌ها را بیشتر می‌پسندند؟

روزنامه بهار: خودروهای مختلفی هر روز وارد بازار می‌شوند که سازندگان آن‌ها گروه خاصی از خریداران را هدف قرار می‌دهند. برخی خودرو‌ها برای خانواده‌های پرجمعیت و برخی دیگر برای خانواده‌های کوچک به بازار می‌آیند.

خودروهایی نیز هستند که برای جوانان جذاب‌تر هستند. اما سوال اینجاست که جوانان کدام خودرو‌ها را بیشتر می‌پسندند؟

براساس نتایج یک تحقیق تازه فهرستی از ۱۰ خودرو که بین جوانان ۱۶ تا ۳۵ سال محبوبیت بیشتری دارند، منتشر شده است.

این فهرست در نگاهی کلی از اقبال جوانان نسبت به اتومبیل‌های ژاپنی حکایت دارد. ارزانی، کم‌مصرف بودن و ظاهر جوان‌پسند از جمله مشخصاتی است که خودروهای ژاپنی به آن متصف هستند.

البته تعدادی از اتومبیل‌های ساخت کشور آلمان نیز در این فهرست دیده می‌شوند. ایمنی بالا از جمله مشخصات بارز خودروهای آلمانی به حساب می‌آید هرچند که این خودرو‌ها به نسبت اتومبیل‌های ژاپنی و کره‌ای قیمت نسبتا بالایی دارند.

در واقع این‌طور می‌توان نتیجه گرفت که علاقه‌مندان به خودروهای آلمانی با پرداخت پول بیشتر، هزینه سلامت و ایمنی خود را می‌پردازند. در این فهرست خودروهای آمریکایی در اقلیت قرار دارند. مصرف بالا در کنار هزینه نسبتا بیشتری که برای خرید اتومبیل‌های آمریکایی باید صرف شود این خودرو‌ها را به کالایی نچسب برای جوانان بدل کرده است.

و اما این ۱۰ خودرو عبارتند از:

«سیون tC»: در صدر فهرست قرار گرفته است و جزو ارزان‌ترین خودرو‌های اسپرت است. ۲ / ۵۰ ‌درصد از خریداران این خودرو در سال گذشته دارای رنج سنی بین ۱۶ تا ۳۵سال بوده‌اند.

«میتسوبیشی لنسر»: در مکان دوم فهرست ۱۰تایی خودروهای مورد علاقه جوانان با ‌درصد علاقه‌مندی ۶ / ۴۸ قرار گرفته است. این سدان جمع و جور و اسپرت با ارائه قابلیت‌های مناسب و قیمت معقول یک رانندگی لذت‌بخش را به جوانان می‌بخشد.

«فولکس واگن گلف GTI»: یکی از با کیفیت‌ترین خودروهای فولکس واگن در جایگاه سوم فهرست قرار دارد و ۵ / ۴۴ درصد از خریداران خود را جوانانی با میانگین ۱۶ تا ۳۵ سال می‌بیند.

«اکورا ILX»: هوندا هم در این فهرست ۱۰تایی با یک نسخه جذاب دیگر از خودرو اکورا یعنی ILX حضور دارد که با ضریب جلب بیش از ۲ / ۴۰ درصد برای جوانان بسیار جذاب بوده است.

«مزدا ۳»: خودرو سدان جمع و جور مزدا در حدود۲ / ۴۰ ‌درصد از خریداران خود را از بین جوانان می‌بیند. این اتومبیل دومین خودرو به لحاظ ارزانی در این فهرست ۱۰تایی است.

«سوبارو ایمپرزا»: دارای یکی از بهترین عملکردها است و جای تعجب نیست که ۷ / ۳۴ درصد از خریداران آن جوان هستند. این خودرو در مدل سال ۲۰۱۲ خود شاهد ریزش نسل جوان بود زیرا در مدل ۲۰۱۱ در حدود ۴۵‌درصد از خریداران آن دارای سن بین ۱۶ تا ۳۵ سال بودند.

«فولکس واگن جتا»: یکی دیگر از خودروهای سدان جمع و جور و معمولی در این فهرست ۱۰ تایی است که در حدود ۲/۳۵‌درصد از خریداران جوان را به سوی خود جذب کرده است. این خودرو با فضای داخلی جادار به همراه مصرف سوخت اقتصادی یک ماشین آلمانی خوب و یک گزینه ایده‌ال برای جوانان است.

«فولکس واگن گلف»: خودرو آلمانی بعدی در فهرست ۱۰تایی است که ۷ / ۳۴ درصد خریداران آن دارای سن زیر ۳۵ سال هستند. گلف برای خریداران جوان خود بهترین عملکرد را با بودجه محدود فراهم می‌کند و هرچند قدرتمند‌ترین خودرو در این فهرست نیست اما بدون شک یکی از سرگرم‌کننده‌ترین خودرو‌ها است.

«دوج چارجر»: یکی از خودروهای آمریکایی مورد علاقه جوانان است که در نوع خود خودرو ‌گران‌قیمتی است و حدود ۷ / ۳۴ درصد از خریداران آن نیز دارای رنج سنی ۱۶ تا ۳۵ سال هستند و البته در کمال تعجب این خودرو سدان آمریکایی تنها خودرو واقعا بزرگ در این فهرست است.

«اکورا TSX»: در پایین این فهرست ۱۰ تایی قرار دارد و توسط شرکت هوندا یکی از معظم‌ترین خودروسازهای ژاپنی ساخته شده است. حدود ۴ / ۳۴ ‌درصد از خریداران آن را جوانان تشکیل می‌دهند. این خودرو سدان با قیمت پایینی که دارد برای هر بودجه‌ای مناسب و معقول به نظر می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقلآ چند تا عکس میذاشتین ببینیم چه ریختین ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج