۴۴۸۴۳۳
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

۵۱ درصد سزارین در ایران، ۱۵ درصد در هلند

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ایران ۵۱ درصد زایمان به صورت سزارین انجام می‎شود این در حالی است که در هلند ۱۵ درصد زایمان به شکل سزارین است.

خبرگزاری فارس: احمد میدری در آئین افتتاح سامانه قرارداد بیمه سلامت با بخش مامایی که در شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در ایران ۵۱ درصد زایمان به صورت سزارین و در هلند ۱۵ درصد زایمان به این شکل است، هیچ کشوری با انسان‎هایش چنین کاری نمی‎کنند، ما از ماما انتظار داریم که رفتارهای غلط را کاهش داده و از بین ببرد.

وی آموزش زنان باردار برای تمایل به زایمان طبیعی را یک موضوع جدی دانست و خطاب به قشر ماما تصریح کرد: ماما باید بر اساس اصول اخلاق حرفه‎ای حافظ منافع بیمار و منابع عمومی کشور باشد و در این راستا به زنان باردار توصیه کند تا به سمت زایمان طبیعی روی آورند.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در خصوص کاهش مشکلات این حوزه بیان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت منابع بیشتری در اختیار پزشکان قرار داده شد تا زیرمیزی کاهش پیدا کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

میدری یکی از مطالبات و خواسته‎های جدی سازمان‎های بیمه‎گر با توجه به راه‎اندازی سامانه قرارداد بیمه سلامت را در کاهش رفتارهای غیراخلاقی، تجویزهای بی‎مورد در حوزه سزارین و ... برشمرد.

* همدلی و همراهی باید برای موفقیت در انجام کار وجود داشته باشد

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان نیز در این مراسم گفت: راه‌اندازی سامانه قرارداد بیمه سلامت با بخش مامایی یکی از نیازهای مهم حوزه سلامت است.

سیدمحمد حسینی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی باید برای موفقیت در انجام کار وجود داشته باشد، ابراز کرد: این همراهی در استان گلستان با بیمه ها به ویژه بیمه تامین اجتماعی که زیرمجموعه وزارت است به خوبی انجام می شود..

وی بر لزوم اجرای دقیق اقدامات شورای هماهنگی در حوزه بیمه ها تصریح کرد: کمیته های کارشناسی در این زمینه فعال هستند که نتایج آن در عقد قرارداد و یا لغو قرارداد دیده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shohrehandy

      زیاد ربطی به ماما نداره بیشتر شوهر ها به فکر آینده هستن خانومای ناز نازی امروزی هم طاقت درد ندارن

    • بی نام

      نمیدونم چرا آقایون اینقدر راحت در مورد زایمان طبیعی نظر میدن من یک زن هستم و از درد زایمان طبیعی میترسم تا حالا دو سزارین داشتم و خداروشکر راضی هستم آخه اظهار نظر و دخالت تو مسائل زنان تا چه حد اگر یک زن فکر کنه میتونه از پس درد زایمان یا نتایج سزارین بربیاد اینکارو میکنه

    • پسر ایرانی

      قدیما اینجور نبود و زنای قدیم اینقدر سوسول و اهل عمل جراحی نبودند ولی زنای ایرانی الان خیلی راحت طلب شدن و حاضر نیستن درد زایمان طبیعی رو تحمل کنند الان باز به من تهمت مردسالاری نزنید که خودتون دارید میبینیدکه در خبر نوشته شده در کشور متمدن هلند که حقوق زنا هم کامله فقط 15درصد زناشون زایمان سزارین و غیر طبیعی دارند ولی تو کشور ما بدلیل راحت طلبی هرچه بیشتر زنان 51درصد زایمان سزارین است !!! بعد زنای ایرانی به دروغ میگن ایران مردسالاریه و فکر میکنن کشورهای دیگه همش گل بلبله درحالی که تو ایران واقعا بیشترین فشار روی مرداست و نه زنان و بیشتر زنای ایرانی بزرگترین کاری که بلدند انجمام بدهند عمل زیبایی و سر شوهرشان غر زدن است درحالی که زنان کشورهای غربی واقعا آستانه صبرشون بسیار بالاتر و اهل این سوسول بازیا نیستند و همچنین در کشورهای غربی اصلا به زنا ترحمی ندارند و بیشتر زنان مجبور به کار هستند
      ضمنا من خودم چند سال اونجا زندگی کردم و باتوجه به شناخت من از زنان غربی و ایرانی این نظرو گفتم و بخدا تمام حرفهام واقعیته

    • بدون نام

      شما که از زایمان طبیعی اروپاییا به ما ایرانیا پز میدین و به زنای ایرانی انگ تنبلی و ناز نازی بودن میزنی اولا خدمات زایمان طبیعی اونارو بیا این ور پیاده کن بعدشم یه نگاهی به همین اخبار مرگ و میر زنها حین زایمان تو ایران یا اتفاقاتی که برای بچه هایی مثل امیرعباس افتاد بنداز

    • بدون نام

      چون هلند آمپول فشار نمیزنن.بیمارستانای ایران مثل سلاخ خونه میمونه.فقط یبار برید ببینید با خانوم باردار چطوری رفتار میشه؟

    • بدون نام

      پسر ایرانی لطفا فقط سکوت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج