۴۴۸۴۶۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سردار صفوی: احتمال جنگ علیه ایران اندک است

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: وضعیت منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که احتمال جنگ خارجی علیه ما بسیار سخت و اندک است.

خبرگزاری فارس: سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی بعد ظهر امروز در آیین بزرگداشت تاسیس حفاظت هواپیمایی فرودگاه در بوشهر اظهار داشت: هر چند دشمنان به دنبال ناامن‌سازی کشور در ابعاد مختلف هستند اما وضعیت منطقه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که احتمال جنگ خارجی علیه ما بسیار سخت و اندک است.

وی اضافه کرد: یکی از بخش‌هایی که دشمن به شدت بدنبال ضربه زدن به نظام است حوزه پروازهای فرودگاهی است که به دلیل وجود نیروهای مخلص، باایمان و متخصص تاکنون ناکام بوده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: ایمنی پرواز کار سخت و طاقت‌فرسایی است که هم اکنون توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با استفاده از افرادی با تخصص‌های ویژه انجام می‌شود.

رحیم صفوی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسته های مختلف از جمله حفاظت پروازهای فرودگاه اقدام به تربیت نیروی انسانی متخصص کرده است.

وی عنوان کرد: ایمان، خردمندی، شجاعت و اخلاق نیکو شاخص‌ترین معیارها برای جذب کادر حفاظت پرواز در فرودگاه‌های کشور است و افرادی که انتخاب می‌شوند به دلیل سختی این شغل از یک عقلانیت، هوش و شجاعت خاصی برای برخورد با موارد چالش‌زا احتمالی برخوردار هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: پاسدارانی که برای این مسئولیت در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور انتخاب می‌شوند باید ضمن داشتن تخصص‌های لازم یک قیافه‌شناس حرفه‌ای با داشتن ذهن امنیتی و اطلاعاتی باشد تا اگر با افرادی که قصد خرابکاری دارند مواجه شود پس از هرگونه عملکرد سویی بتواند انها را ناکام کند.

وی ادامه داد: انتخاب افرادی مردم‌دار و خوش‌اخلاق و منش برای سپاه حفاظت فرودگاهی در راستای تکریم مردم است.

رحیم صفوی عنوان کرد: ایجاد امنیت هزینه‌بر است و نیازمند داشتن تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته‌ای است تا بتوان امنیت را حاکم کرد و روش‌های پیچیده‌ای که دشمنان برای ناامن کردن کشور در حوزه حمل و نقل هوایی دنبال می‌کند را ناکام کرد.

وی با اعلام نیاز اتصال بوشهر به خطوط ریل اظهار داشت: در صورتی که بوشهر به خط ریلی فارس یا خوزستان وصل شود حجم عمده‌ای از مسافر‌ت‌ها از استان بوشهر با خطوط راه‌آهن انجام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج