۴۴۸۵۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: بزرگترین مشکل سایپا نداشتن گلزن بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر بازیکن گلزن و تمام کننده داشتیم اکنون در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار گرفته بودیم.

خبرگزاری فارس: تیم سایپا در نیم‌فصل اول مشکلات زیادی برای نتیجه‌گیری داشت. مصدومیت بازیکنان کلیدی مثل مهدی ترابی، قرعه سخت، بدشانسی از جمله مشکلات این تیم در نتیجه‌گیری قلمداد می‌شد. نیم‌فصل اول برای سایپا هنوز تمام نشده که این هم از بدشانسی شاگردان حسین فرکی است که نتوانستند با وجود پرواز به تبریز در این شهر فرود بیایند. با حسین فرکی گفت‌وگویی در مورد وضعیت سایپا انجام دادیم که در زیر می‌خوانیم.

لغو بازی با ماشین‌سازی به خاطر شرایط جوی پایان بدی را برای نیم‌فصل اول شما رقم زد.

بله امیدوارم این آخرین بدشانسی ما باشد. باید از بازیکنانم تشکر کنم زیرا آنها از روز شنبه درگیر هستند. ما بعد از تمرین و برگزاری جلسه آنالیز به فرودگاه رفتیم و قرار بود ساعت ۵ بعد از ظهر به تبریز پرواز کنیم که این پرواز با ۴ ساعت تاخیر انجام شد و زمانی که ۵ دقیقه به پایان پرواز مانده بود نتوانستیم فرود بیاییم و به تهران برگشتیم. ابتدا قرار بود بازیکنان بعد از بازی با ماشین‌سازی مرخص کنیم تا چند روزی استراحت کنیم که با توجه به هماهنگی با سازمان لیگ و برگزاری بازی در روز پنجشنبه همچنان به تمرینات ادامه می‌دهیم.

فکر می‌کنید بازی پنجشنبه برگزار شود؟

واقعا نمی‌دانم. امیدوارم که شرایط جوی به گونه‌ای باشد که این بازی را انجام دهیم. تعطیلات نیم‌فصل بسیار اندک است. با توجه به این زمان می‌خواستیم به بازیکنان ۳-۴ روز استراحت بدهیم و پس از آن از روز پنجشنبه تمرینات را از سر بگیریم اما اکنون دوباره در اوج کار قرار داریم زیرا پس از بازی با ماشین‌سازی زمان کمی برای دور برگشت خواهیم داشت و در نیم‌فصل دوم هم باید ۵ روز یک بار بازی کنیم. امیدوارم که تیم ملی ما به جام جهانی صعود کند.

فهرست بازیکنان خروجی و مورد نیاز خود را چه زمانی به باشگاه اعلام می‌کنید؟

حسن‌زاده و رینالدو از ما جدا می‌شوند. من می‌خواستم امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با باشگاه داشته باشم و لیست خود را به باشگاه ارائه کنم که با توجه به برگزاری بازی در روز پنجشنبه این موضوع را به زمان دیگری موکول کردیم. حداقل ۴ و حداکثر ۵ بازیکن دیگر در نیم‌فصل از جمع ما جدا خواهند شد که ترجیح می‌دهم اسامی آنها را به باشگاه اعلام کنم و باشگاه در این مورد اطلاع‌رسانی کند.

گفته می‌شود عزت پورقاز را جدب کرده‌اید؟

تا این لحظه هیچ چیزی قطعی و صد در صد نیست ما تا آغاز زمان نقل و انتقالات فرصت داریم و هر گزینه‌ای که مدنظر ما باشد تا زمانی که قطعی نشود اعلام نخواهیم کرد و اینکه در مورد گزینه‌ها گمانه‌زنی و صحبت کنیم درست نیست. فعلا تمرکزمان روی کار خودمان است.

فاکتورهای زیادی عامل نتیجه‌ نگرفتن تیم شما شده است. در این مورد صحبت می‌کنید؟

برنامه‌ریزی مسابقات، داوری‌ها و بدشانسی از جمله عواملی بود که نتوانیم خوب نتیجه بگیریم ضمن اینکه قرعه بدی در لیگ به ما و جام حذفی خورد. برنامه تیم ملی که خود ما آن را پذیرفت بودیم به ما آسیب زد. مصدومیت بازیکنان را هم باید در نظر بگیریم. در مجموع باید بگویم نه تنها من از عملکرد تیمم رضایت نداشتم تیم‌های صدرنشین جدول هم همین شرایط را داشتند. کیفیت بازی را در نیم‌فصل اول راضی‌کننده نبود که با توجه به وقفه‌های زیادی در لیگ این مسائل طبیعی است. در نیم‌فصل دوم مشکلات پابرجاست. برخی تیم‌ها درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و بازی‌های تیم ملی هم داریم.

قطعا به دنبال جذب یک مهاجم هستید. زیرا تیم شما در نیم‌فصل اول فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست داد.

بله حتما یک مهاجم جذب می‌کنیم. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم اگر بازیکن گلزنی مثل گادوین منشا داشتیم اکنون در جمع تیم‌های بالانشین قرار می‌گرفتیم. همه شاهد بودند که سایپا در خلق موقعیت خوب عمل می‌کند اما بازیکن گلزن و کسی که ضربه آخر را بزند، نداشتیم. اگر گلزن تمام عیار داشتیم به جای ۶ مساوی می‌توانستیم حداقل ۴ برد دیگر در کارنامه داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج