۴۴۸۶۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلیل دعوت نشدن المپیکی‌ها به اردوی وزنه‌برداری

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: برخی از وزنه‌برداران المپیکی در فهرست مسابقات قهرمانی آسیا قرار ندارند، بنابراین نمی‌خواهیم آن‌ها را تا مسابقات قهرمانی جهان در اردو نگهداریم.

خبرگزاری ایسنا: سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره علت دعوت نکردن المپیکی‌ها به مرحله دوم اردوی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری، بیان‌ کرد: بهداد سلیمی در کنار ما تمرین می‌کند. سهراب مرادی هم در جام باشگاه‌های آسیا نشان داد که شرایطش خوب است. علی هاشمی و براری در باشگاه‌های خود مشغول به تمرین هستند.

کیانوش رستمی هم تمرینات خود را دنبال می‌کند و زمانی هم که نفرات اصلی را دعوت کنیم از او هم دعوت خواهیم کرد. ان‌شاء‌الله به اردوی تیم‌ ‌ملی می‌آید و در کنار ما خواهد بود.

او ادامه‌ داد: بعضی از این نفرات المپیکی در فهرست قهرمانی آسیا نیستند و از آن‌جا که مسابقات جهانی یک سال دیگر برگزار می‌شود، بنابراین ‌نمی‌خواهیم که آن‌ها را به صورت درازمدت در اردوی تیم‌ ‌ملی داشته باشیم. البته برنامه‌های تمرینی را با آن‌ها هماهنگ می‌کنیم.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که چرا وزنه‌برداران نوجوان به مرحله دوم اردوی تیم‌ ‌ملی دعوت نشدند؟ تصریح کرد: این وزنه‌برداران اکنون دیگر در رده سنی جوانان باید وزنه بزنند و اردوی تیم‌ ‌ملی جوانان هم قرار است از آخر دی‌ماه برگزار شود. بنابراین تصمیم گرفتیم که آن‌ها در اردوی جوانان باشند. البته با برخواه، سرمربی جوانان هم تعامل داریم و قرار است تا هر زمانی که به آن‌ها نیاز داشتیم این وزنه‌برداران را در اختیار داشته باشیم.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا سعید محمدپور شرایطش هنوز برای دعوت به اردوی تیم‌ ‌ملی مناسب نیست؟ تاکید کرد: منتظر هستیم که او تمرینات خود را شروع کند و در یک ضرب و دو ضرب به رکوردهای مناسبی برسد و بعد او را از مراحل بعدی به اردوی تیم‌ ‌ملی دعوت می‌کنیم. محمدپور یکی از مهره‌هایی است که برای مسابقات جهانی بر روی او حساب باز کرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج