جاباما
۴۴۸۶۸۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

افسرده‌ ها فقط معاف از رزم می شوند

دیروز خبری در مورد معافیت مشمولان دارای افسردگی از خدمت سربازی منتشر شد، موضوعی که صحت و سقم آن را از رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری شد.

خبرگزاری ایسنا: دیروز خبری در مورد معافیت مشمولان دارای افسردگی از خدمت سربازی منتشر شد، موضوعی که صحت و سقم آن را از رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری شد.

سردار موسی کمالی درباره اینکه آیا مشمولان دارای افسردگی از سربازی معاف می‌شوند یا خیر، اظهار کرد: برابر قانون و آیین‌نامه‌های موجود تمامی مشمولان دارای افسردگی اعم از خفیف و شدید از سربازی معاف نمی‌شوند بلکه معاف از رزم خواهند شد.

وی با بیان اینکه امکان معافیت از سربازی به دلیل افسردگی وجود ندارد، اظهار کرد: بنابراین اظهاراتی که در مورد معافیت مشمولان و سربازان دارای افسردگی منتشر شده، مورد تایید نیست.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه نحوه تشخیص افسردگی سربازان برای معافیت از رزم چگونه است، به ایسنا گفت: تمامی مشمولان هنگام اعزام به سربازی توسط پزشکان معاین تحت بررسی قرار گرفته و در این بررسی‌ها، بررسی روانی نیز روی آنان انجام خواهد شد.

کمالی ادامه داد: در این مرحله اگر تشخیص بر افسردگی فرد باشد، این افراد معاف از رزم خواهند شد نه اینکه از سربازی معاف شوند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره سربازانی که ممکن است در حین خدمت به افسردگی مبتلا شوند اظهار کرد: در صورتی که علائم افسردگی در سربازان بروز پیدا کرده و یا آنان به این دلیل به ستاد کل نیروهای مسلح مراجعه کنند در حین خدمت نیز این افراد تحت بررسی قرار گرفته و در صورت تایید افسردگی، معاف از رزم از خدمت‌شان صادر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      اون بیچاره که افسردگی داره اگه معاف از رزم بشه براش خطرناک تره چون تنهایی رو بیشتر حس میکنه همه فعال اون بدبخت باید بشینه یه گوشه به نظرم افسرده ها رو باید تو کارهای مشارکتی بسیج کنند تا پایانی به افسردگی شان باشد.

    • traveler

      من تو سخت ترین رسته نظامی این کشور خدمت کردم و میتونم بگم واقعا اصلی ترین چیزی که در سطح پادگان،پاسگاه و... سربازا رو با مشکل مواجه میکرد دو موضوع بود و سربازا رو واقعا شکنجه میداد ۱-پارتی بازی به نفع بچه پولدارا ۲-دیدن سربازی که هر روز از لحاظ روحی شکنجه میشه من به شخصه بار ها اقدام اقدام به خودکشی چندین نفر رو شاهد بودم و میتونم بگم که علاوه بر فرد به کل ما صدمه میزد اگه واقعا علاقه به افزایش کیفیت زندگی سربازا دارین این دو مورد رو اصلاح کنید چون خدای نکرده اگه فردا اتفاقی برای کسی بیفته خونش گردن شماست.

    • نوید

      من خودم برج 6 همین امسال به علت افسردگی اساسی معاف دائم شدم ،یعنی هنوز 4 ماه نشده معاف شدم ،کارتمم برج7 اومدالبته خیلی دوندگی داشت ،سه بار رفتم کمیسیون پزشکی دفعه اول معاف از رزم شدم دفعه دوم شش ماه معاف موقت بهم دادن وبار سوم بلاخره معاف دائم شدم،حالا یک جوری میگن که انگار تا حالا هیچکس معافی دائم افسردگی نگرفته،کاملا مشخصه که قانون رو به ضرر بیماران روحی و افسرده تغییر دادن ،درصورتی که مستحق ترین افراد برای معاف شدن از سربازی همین بیماران افسرده هستن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج