۴۴۸۷۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاریخ برگ برنده چلسی در قهرمانی

با توجه به تاریخ لیگ برتر چلسی به احتمال فراوان قهرمان این رقابت ها خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از موندو دپورتیوو دوشنبه Boxing day (روز تعطیل در بریتانیا یک روز پس از کریسمس) است اما صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس نه تیم پپ گواردیولا نه ژوزه مورینیو و نه آرسن ونگر است. حتی لیورپول یورگن کلوپ نیز صدرنشین نیست. پادشاه کنونی لیگ برتر آنتونیو کونته است.

چلسی تحت هدایت سرمربی ایتالیایی‌اش صدرنشین این رقابت ها است و با لیورپول تیم دوم ۶ امتیاز فاصله دارد. منچسترسیتی گواردیولا با هفت امتیاز کمتر در جایگاه سوم است. آرسنال ونگر با ۹ و مائوریسیو پوچتینو با ۱۰ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند. مورینیو با تیم سابق خود اختلاف زیادی دارد. ۱۳ امتیاز فاصله میان منچستریونایتد مورینیو و چلسی کونته است.

تاریخ نشان می دهد این شرایط به نفع آبی های لندن است. در پنج فصل اخیر لیگ برتر تنها یک بار تیمی که در Boxing day صدرنشین بود نتوانست در پایان فصل قهرمان شود.

لیورپول لویس سوارس در فصل ۱۴-۲۰۱۳ در Boxing Day در جایگاه نخست قرار داشت و با آرسنال هم امتیاز بود اما در نهایت سیتی مانوئل پیگرینی فاتح لیگ برتر شد.

آخرین جام فرگوسن

در مقابل چهار تیمی که در ۲۶ دسامبر صدرنشین بودند توانستند فصل را با جام به پایان برسانند. سیتی با هدایت روبرتو مانچینی در فصل ۱۲-۲۰۱۱ قهرمان شد. منچستریونایتد توانست در فصل ۱۳-۲۰۱۲ آخرین جام خود را در این رقابت ها کسب کند. این عنوان آخرین جام سر الکس فرگوسن نیز محسوب می شد. یک سال بعد لیورپول نتوانست این کار را انجام دهد. چلسی مورینیو پس از آن فصل قهرمان شد و فصل گذشته نیز لسترسیتی کلودیو رانیری به این عنوان رسید.

کونته بدون دیگو کاستا

چلسی امروز در هفته هفدهم به مصاف بورنموث می رود. کونته در این بازی دو بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نخواهد داشت. کاستا برترین گلزن لیگ (۱۳گل) و انگولو کانته به علت محرومیت این دیدار را از دست دادند. به احتمال فراوان میچی باتشوای جایگزین کاستا خواهد شد.

بازگشت مویس به اولدترافورد

یکی دیگر از بازی های مهم این روز تقابل منچستریونایتد و ساندرلند است. بازگشت دیوید مویس به اولدترافورد از اتفاقات ویژه این بازی است. فرگوسن او را به عنوان جانشینش انتخاب کرد و مویس در اولترافورد در جریان نتایج ضعیفش مغلوب ساندرلند شد. نخستین Boxing Day گواردیولا برابر هال سیتی قعر نشین خواهد بود. همچنین آرسنال میزبان وست بروموویچ است و لیورپول سه شنبه (فردا) به مصاف استوک سیتی خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج