۴۴۸۷۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیزنبرگ و کانی نیلسن به «لیگ عدالت» پیوستند

کمپانی برادران وارنر تایید کرد شخصیت‌های لکس لوتر و ملکه هیپولیتا هم در فیلم ابرقهرمانی بعدی‌اش حضور خواهند داشت.

روزنامه بانی فیلم: کمپانی برادران وارنر تایید کرد شخصیت‌های لکس لوتر و ملکه هیپولیتا هم در فیلم ابرقهرمانی بعدی‌اش حضور خواهند داشت.

به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر روز جمعه بیانیه‌ای رسانه ای منتشر کرد و در آن تایید کرد که فیلم «لیگ عدالت» شامل جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوتر و کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا خواهد بود. پیش از این البته شایعه شده بود که هر دو این شخصیت ها در این فیلم ابرقهرمانی کمپانی دی سی حضور خواهند داشت.
آیزنبرگ و کانی نیلسن به «لیگ عدالت» پیوستند

آیزنبرگ پیش از این اعلام کرده بود که در فیلم «لیگ عدالت» بازی خواهد کرد که روز هفدهم نوامبر ۲۰۱۷ اکران می شود. او در فیلم «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» نقش این شخصیت منفی را بازی کرده بود.

نیلسن هم در «لیگ عدالت» دوباره نقشش در فیلم جداگانه «واندر وومن» را ایفا خواهد کرد. این فیلم که در آن گل گدوت نقش شخصیت اول را بازی می کند، ماه ژوئن روی پرده می رود.

کمپانی برادران وانر در ماه ژوئن اعلام کرده بود که لیست بازیگران فیلم ابرقهرمانی «لیگ عدالت» شامل بن افلک (بتمن)، هنری کویل (سوپرمن)، گل گدوت، جیسون موموآ (آکوامن)، ازرا میلر (فلش) و ری فیشر خواهد بود.

بن افلک نقش خود در دنیای دی‌سی را گسترش داده و علاوه بر ایفای نقش بتمن در فیلم «لیگ عدالت»، از تهیه‌کنندگان اجرایی آن هم هست و با زک اسنایدر کارگردان و کریس تریو فیلمنامه‌نویس روی فیلمنامه این پروژه کار کرد.

زک اسنایدر مراحل فیلمبرداری «لیگ عدالت» را در ماه آوریل آغاز کرد. ایمی آدامز، امبر هرد، جرمی آیرونز، جی کی سیمونز و ویلم دفو از دیگر بازیگران این فیلم پرستاره هستند.

«یتمن مقابل سوپرمن» با نقش آفرینی افلک و هنری کویل فیلمی نسبتا ناامیدکننده برای برادران وارنر بود و توانست در باکس آفیس جهانی ۸۷۰ میلیون دلار بفروشد. اسنایدر آن فیلم را از فیلمنامه تریو کارگردانی کرد. در آن فیلم شخصیت های واندر وومن گل گدوت، آکوامن با بازی جیسون موموآ و فلش با نقش آفرینی ازرا میلر معرفی شدند.

تریلری از فیلم «لیگ عدالت» در مراسم امسال کامیک کان سن دیگو هواداران را سورپرایز کرد. با استناد به آن تریلر، می توان حدس زد که این فیلم ممکن است سعی کند لحنی سبک و روشن تر داشته باشد چون بسیاری از منتقدان گفتند «بتمن مقابل سوپرمن» خود را بیش از حد جدی گرفته بود.

این فیلم قرار است روز هفدهم نوامبر ۲۰۱۷ روی پرده برود و «لیگ عدالت: قسمت دوم» هم چهاردهم ژوئن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج