جاباما
۴۴۸۷۴۵
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

فریدون آسرایی در یک سریال بازی می کند

سریال «خط ویژه» با بازی امین حیایی، فریدون آسرایی و افسانه بایگان برای شبکه سوم سیما در حال تولید است.

روزنامه بانی فیلم: سریال «خط ویژه» با بازی امین حیایی، فریدون آسرایی و افسانه بایگان برای شبکه سوم سیما در حال تولید است.

فاز دوم سریال «خط ویژه» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم عرب به زودی کلید می خورد. ۱۲ قسمت از این سریال تصویربرداری شده و گروه برای ضبط ۴۰ قسمت بعدی وارد فاز دوم می شوند.
فریدون آسرایی در یک سریال بازی می کند

این مجموعه ۵۲ قسمتی با موضوع ایثار و ارزشهای دفاع مقدس در حالی مراحل تولید خود را می گذراند که ۱۲ قسمت آن تا کنون ضبط شده است و برای شبکه سوم سیما آماده می شود. فاز دوم فیلمبرداری که ۴۰ قسمت است از امروز آغاز می شود.

در این سریال آمده است: آنچه نسل سوم و چهارم برداشت مى کنند حاصل ایثار نسل اول است،این ایثار تنها مختص جنگ و جبهه نیست بلکه ایثارى است در وجهه هاى ارزشمند دیگر که همان ایثار فرهنگى است.

مدت نگارش اولیه این سریال سه ماه و پیش تولید آن دو ماه بود، با توجه به این که این مجموعه به صورت هر قسمت یک اپیزود و هنوز در حال نگارش هست باتوجه به فیلم نامه ها و شخصیت ها بازیگران انتخاب می شوند.

تولید خط ویژه از دو ماه گذشته شروع شده و فیلمبرداری آن تا دو ماه آینده ادامه دارد.

در این سریال تا کنون از لوکیشن های زیادی استفاده شده که شهر تهران، شهرک شهید باقری، تپه شهدا ، بهشت زهرا و قطعه شهدا برخی از این لوکیشن ها هستند و لوکیشن بعدی برای فیلمبرداری دادگاه است. همچنین این مجموعه به علت نیازهایی که داستان های آن دارد باید در قم ، ساوه ، یزد، خوزستان، اهواز، خرمشهر و شمال کشور فیلمبرداری شود.

بازیگران این سریال عبارتند از: بابک نوری، امین حیایی، سام درخشانی، افسانه بایگان، سید جواد هاشمی، مریم کاویانی، اصغر نقی زاده، فریدون آسرایی، امیرتاجیک، فرحناز منافی ظاهر، فرشته الوسی، فوژان قبادیان، شایسته نعمتی، اتوسا ایرانی، شهرزاد حساس، مریم جمالی پور ، کامران تهرانی، سجاد باباییان، ابوالفضل حاجعلی خانی، مهیار حسن پور، وحید شعبانی، علی صفری، پارمیس همتی و زینب یزدی

دیگر عوامل خط ویژه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان قاسم عرب، گروه کارگردانی: کامران تهرانی و فرشید جلالی،نویسندگان: سلمان فرخنده و مریم پیروند،طراح لباس و گریم: حامد حقیقت، دستیار: سپیده عبدلی، مدیر برنامه ریزی: فرشید جلالی، دستیاربرنامه ریز: ستاره پرتوی و افسانه محمدپور، گروه تولید: حجت متقیان زاده، مهیار حسن پور و ابوالفضل پازوکی، مدیر تدارکات : محمد سجادیان، مهدی صالحی، مدیر تصویر برداری: عرفان احتشامی، تصویر بردار: سعید خسروانی، مدیرصدابرداری: ایمان حسینی دستیار صدابردار : کوشا بلوچ، مجری طرح: سیمای شاهد و شبکه سه سیما
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج