جاباما
۴۴۸۷۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهار نظر جالب اومتیتی درباره لیونل مسی

ستاره فرانسوی بارسلونا که در تابستان گذشته به این تیم پیوسته است، اظهار نظر جالبی درباره لیونل مسی داشت.

خبرگزاری ‌ایسنا: ‌به نقل از اسپورت، ساموئل اومتیتی خرید بارسلونا در فصل جابه‌جایی تابستانی بود. این بازیکن فرانسوی هرچند یکی دو بار با آسیب‌دیدگی‌ مواجه شده است اما عملکرد خوبی در ترکیب آبی‌اناری‌ها داشته و آینده درخشانی در انتظارش است.

اومتیتی در گفت‌وگویی‌ که با اسپورت داشت به ستایش از مسی پراخت و گفت‌: او بی نظیر است. حتی اگر به یک صخره تبدیل شوم، بازهم مسی از من عبور می‌کند. درباره بازیکنی صحبت می کنیم که در میدان معجزه می کند و توانایی های خارق العاده ای دارد.

اومتیتی درباره حضور در بارسلونا هم اظهار کرد: زمانی که ۱۵ سال داشتم، آرزوی پوشیدن پیراهن بارسلونا را در ذهن می‌پروراندم. همه نزدیکانم می‌دانستند تا چه اندازه عاشق حضور در بارسلونا هستم و به این تیم علاقه دارم. وقتی به ۲۰ سالگی رسیدم، بسیاری به من گفتند توانایی بازی کردن در بارسلونا را دارم. خوشبختانه با تلاش زیاد به هدف و آرزویم رسیدم.

او ادامه‌ داد: قبل از پیوستن به بارسلونا، بارها به این شهر آمدم اما هیچ‌گاه وارد نوکمپ نشدم زیرا می خواستم به عنوان بازیکن بارسلونا وارد این ورزشگاه شوم. در نهایت هم این‌گونه شد. تنها می خواستم در صورت جدایی از فوتبال فرانسه، برای بارسلونا بازی کنم. به مدیر برنامه‌هایم گفتم نمی‌خواهم پیشنهاد هیچ تیمی را بشنوم. تنها می‌خواهم به بارسلونا فکر کنم. بسیار خوشحالم که در نهایت به آنچه که می خواستم رسیدم. برای موفقیت بارسلونا تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج