جاباما
۴۴۸۸۹۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اصلاح‌ طلبان فعلا گزینه‌ای جز روحانی ندارند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری به یک گزینه واحد خواهند رسید گفت که نظر اکثریت اصلاح‌طلبان بر آقای روحانی است و فعلاً گزینه دیگری غیر از ایشان مطرح نیست.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری به یک گزینه واحد خواهند رسید گفت که نظر اکثریت اصلاح‌طلبان بر آقای روحانی است و فعلاً گزینه دیگری غیر از ایشان مطرح نیست.

بهرام پارسایی اظهار کرد: در حال حاضر سه نفر از اعضای فراکسیون امید عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان هستند و دو نفر دیگر از اعضای فراکسیون هم از قبل در آنجا عضویت داشتند. لذا دوستان به نمایندگی از ما در شورا حضور دارند، پس بدون شک فراکسیون امید هم درباره انتخابات ریاست جمهوری ورود خواهد کرد.

وی افزود: به هر حال فراکسیون امید یک فراکسیون سیاسی است و قطعاً در مورد انتخابات ریاست جمهوری موضع‌گیری خواهد کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به ارائه گزارش برخی وزرا در جلسات فراکسیون امید و همچنین جلسه هیأت رئیسه این فراکسیون با رئیس‌جمهور، تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده دولت در مواردی مثل سیاست خارجی و کاهش نرخ تورم خوب عمل کرده است اما به هر حال ایراداتی هم وارد است؛ از جمله اینکه باید در بحث اقتصادی و افزایش رونق اقتصادی سازوکار مشخصی داشته باشد یا اینکه تعامل بیشتری با مجلس دهم صورت گیرد. به نظر می‌رسد دولت باید از فرصت روی کار آمدن مجلس دهم استفاه بیشتری می‌کرد.

سخنگوی فراکسیون امید با تأکید بر اینکه این فراکسیون و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قطعاً به اتفاق نظر و گزینه واحدی برای انتخابات ریاست جمهوری خواهند رسید، تصریح کرد: در حال حاضر نظر اکثریت اصلاح‌طلبان بر آقای روحانی است اما هنوز تا انتخابات زمان باقی مانده است.

پارسایی در پایان اضافه کرد که فعلاً گزینه دیگری غیر از حسن روحانی بین اصلاح‌طلبان مطرح نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه نرخ ارز اینجوری باشه باید کاندید دیگه باشه،خط قرمز خیلی ها به نظرم ارز هستش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج