جاباما
۴۴۹۱۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دست‌نشان: ما در آبادان خودزنی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما در آبادان خودزنی می‌کنیم و تمام آبادانی‌ها ما را حمایت نمی‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری گفت: آیا ما در طول ۹۰ دقیقه جهنم زردی که در آبادان معروف است را دیدیم؟ من به عنوان مسئول فنی این تیم وظیفه دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم. تیم گسترش با گرفتن ۴ خطا در نیمه اول توانست در شرایط حمله قرار بگیرد چیزی که ما می‌دانستیم.

وی ادامه داد: در دقایق ۲۰ به بعد اشتباهات‌مان فاحش شد و جریان بازی از دست‌مان در رفت. آیا بازیکن توانایی پاس دادن ندارد یا بلد نیست پاس بدهد؟ من مسئول فنی تیم هستم و می‌گویم عاشقانه کار می‌کنم. من روزی از این تیم خواهم رفت اما ما در آبادان خودزنی می‌کنیم.

دست‌نشان در مورد هواداران گفت: ۵۰ درصد کار، کادر فنی و بازیکنان است و ۵۰ درصد حمایت طرفداران. ما در آبادان ۵۰ درصد طرفدار داریم و ۵۰ درصد مخالف. آن‌ها که طرفدار هستند تمام سعی خود را می‌کنند تا نگذارند آن ۵۰ درصد مخالف روحیه تیم را ضعیف کنند.

سرمربی نفت آبادان درباره حمایت هواداران از این تیم گفت: این چه نوع هواداری است که در بازی با ذوب آهن وقتی مهدی رجب‌زاده سه گل می‌زند او را تشویق می‌کنند؟‌ این چه نوع حمایتی از صنعت نفت است وقتی طرفدار بازیکن تیم حریف را تشویق می‌کند؟ این طرفداران به بازیکن من استرس وارد می‌کنند طوری که بازیکن صنعت نفت از دو قدمی دروازه توپ را به بیرون می‌زند.

وی درباره عیسی‌زاده نیز گفت: می‌گویند عیسی‌زاده بومی نیست چون در آبادان به دنیا نیامده در حالی که عیسی‌زاده ۲۶-۲۷ سال است که در این شهر زندگی می‌کند.

دست‌نشان گفت: مسئولان و هواداران باید از این تیم حمایت کنند. بازیکنانی که من می‌خواستم جذب نشدند. شاید به این علت بوده که بازیکنانی که مد نظر من بودند گران‌قیمت بودند و مسئولان نمی‌توانستند مبلغ قرارداد آن‌ها را پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج