۴۴۹۱۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

كدام نماینده بیشترین حقوق را می‌گیرد؟

اهم مطالب گفتگو با نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه را می خوانید كه ناگفته‌هایی از زندگی شخصی و كاری وی است.

باشگاه خبرنگاران جوان: اهم مطالب گفتگو با نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه را می خوانید كه ناگفته‌هایی از زندگی شخصی و كاری وی است .

* بنده در دوران خدمتگزاریم هیچگونه عشق و علاقه به مجلس نداشته‌ام، در زمان ثبت‌نام كاندیداهای مجلس هفتم برخی دوستان آمدند و به اصرار ما را ثبت نام كردند ولی متاسفانه به ما صلاحیت ندادند، مردم هم دو روز مانده به انتخابات مجلس هفتم كه ۱۹ اسفند ۱۳۸۲ برگزار شد، رفتند و پوستر ما را در شهر نصب كردند و روز جمعه كه رای‌گیری شد خیلی‌ها، هر چند كه ما نبودیم ولی به ما رای دادند و اصولا باید آن انتخابات را باطل می‌كردند چون آرای باطله بیشتر از آرای صحیح بود.

* در انتخابات مجلس هشتم نیز ۴ روز قبل از برگزاری انتخابات ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه صلاحیت ما را تایید كردند در مجلس نهم نیز ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲ روز مانده به انتخابات ما را تایید صلاحیت كردند، یك برگه فرستادند و گفتند مسلمان شدی (باخنده)

* وقتی برخی نماینده‌ها با خانواده‌شان هستند، من اینجا هستم و این طرح‌ها و لوایح‌ها را مطالعه می‌كنم، بنده تمام طرح‌ها و لوایح‌ها را مطالعه می‌كنم، پرسیدن را عار نمی‌دانم، از نمایندگان متخصص استفاده می‌كنم، تا دستور روز بعدی مجلس را مطالعه نكنم شب نمی‌خوابم به طور مثال الان چند لایحه وجود دارد كه هنوز در دستور كار مجلس قرار نگرفته است ولی آن‌ها را كامل مطالعه كرده‌ام و اشكالات آن را نیز نوشته‌ام تا به موقع مخالفت كنم، قانون كار، لایحه اصلاح قانون نظام صنفی و ... از جمله این لوایح و طرح‌ها هستند كه پیشاپیش مطالعه كرده‌ام.

* من اكثر شب‌ها در مجلس می‌خوابم؛ همین جا در دفتر كارم یك اتاق كوچك درست كرده‌ام اگر كارم تا بیش از ساعت ۱۰:۳۰ شب طول بكشد همین جا می‌خوابم.

* عرض كردم كه اگر كارم تا ۱۰:۳۰ شب طول بكشد اینجا می‌خوابم؛ ما در این مجلس حقوق می‌گیریم پس باید كار كنیم كه این حقوق حلال باشد، من باید تمام طرح‌ها و لوایحی كه در دستور كار مجلس است را مطالعه كنم این كار را می‌كنم، عرض كرم تا دستور روز بعد مجلس را نخوانم، نمی‌خوابم و این به خاطر این است كه من فقط از مجلس حقوق می‌گیرم و از جای دیگر حقوقی دریافت نمی‌كنم پس باید حقوقم حلال باشد.

* در مجلس بیشترین حقوق را به من می‌دهند با در نظر گرفتن جانبازی‌ام،‌ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حقوق ماهانه‌ام است در ضمن اضافه‌كاری و حق ماموریت هم نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      خدا پشت وپناهت باشد .انشاالله

      ولی یک دست که صدا ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج