۴۴۹۲۵۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دست نشان: نمی دانم چه اتفاقی رخ داد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که تیم صنعت نفت برای شروع خوب در نیم فصل نیاز به تقویت دارد.

ورزش سه: نادر دست نشان سرمربی تیم صنعت نفت در مورد حواشی پیش آمده در پایان دیدار برابر گسترش فولاد که با شعار علیه مدیرعامل باشگاه و حسن هوری همراه بوده است، گفت: من نمی دانم قضیه از چه قرار است ولی بعد از بازی شعارهایی برعلیه مدیرعامل باشگاه و حسن هوری داده می شد. من باید به کنفرانس خبری می رفتم و باید بازیکنانم را بعد از شکست در رختکن آرام می کردم و دقیقا نفهمیدم که چه اتفاقی افتاد.

وی ادامه داد: من نمی دانم داستان چه چیزی است و چه کسانی پشت این ماجرا هستند. حسن هوری در گلی که ما خوردیم هیچ تقصیری نداشت. ما 90 دقیقه حمله کردیم و بازیکنان گسترش فقط 2، 3 بار به زمین ما آمدند ولی توپ هایمان گل نمی شود و در این حالت اعتماد به نفس بچه ها از بین می رود. شخصا از طرفی شخصا می دانم که آقای عیسی زاده برای موفقیت تیم خیلی زحمت می کشد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه آیا کسی پشت پرده این اتفاقات حضور دارد و اینکه شرایط تیم با توجه به اتفاقات رخ داده در نیم فصل چگونه پیش خواهد رفت اظهار داشت: مگر می شود کسی نباشد. من مربی هستم و تا زمانی که از من بخواهند در کنار تیم هستم. مسئله این است که ما نیروی کاملی نداریم. نفراتی هم که بهترین های تیم ما بودند مصدوم شدند و این موضوع باعث شد تا هماهنگی و قدرت تیم ما از بین برود. از سویی دیگر هم با توجه به نتایج ابتدای فصل انتظار مردم از تیم بالا رفته است ولی تیم ما به مرور با از دست دادن برخی بازیکنان آسیب پذیر تر شد و مردم هم حق دارند که معترض باشند.

دست نشان در مورد چاره این مشکلات اظهار داشت: چاره این است که کمبود ها جبران شود. من لیستی را آماده کرده ام و در اختیار آقای عیسی زاده قرار می دهم تا با امید خدا بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم تا در نیم فصل دوم شروع خوبی داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمردپرسپولیسی

      من می دونم چه اتفاقی افتاد ؟باختید مثل هفته های قبل ،چون این یکی توخونه بود ورقیب هم تیم شش دانگی نبود ناراحتیش بیشتره ، این بازی تکنیکی بود تا تاکتیکی و همه بازیکنان از برونو گرفته تا یاران تعویضی درصدد ارایه نمایش تکنیک بودن و دوسه تا دریبل می زدند ویا توپ رو از دست میدادند ویا از هر گوشه زمین اقدام به شوتزنی بی هدف می کردند فقط تاحدودی بازیکن کره ای تان درخدمت تیم بود ،خواهشاً بازی روانالیز کنید وتعداد پاس های ردوبدل شده ،صحیح یا اشتباه روبشمارید ومیزان دوندگی بازیکنان وکل تیم رو هم با استانداردهای رایج درلیگ خودمان بسنجید خواهید دید که خیلی عقبید، بااین روندی که تیم درپیش گرفته امکان کاندیدایی سقوط می شوید ،بیایید پاسکاریهای تیکی تاکی ونصب ،جی ،پی،اس رادربرنامه های تاکتیکی خود لحاظ کنید ،انشاالله نتیجه خواهید گرفت ،کمتر مربی ایرانی توانسته در ابادان دوام بیاورد ،شما راخیلی دوست دارند که تااینجای کار تحملتان کرده اند ،انهم به واسطه نقش موثری که درصعود این تیم به لیگ برتر داشته اید،بعنوان یک خوزستانی ارزوی سر بلندی تیمتان وموفقیت شما بعنوان مربی تیم دارم .یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج