جاباما
۴۴۹۲۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برد پرگل منچستریونایتد در برابر ساندرلند

منچستریونایتد موفق شد با ارائه نمایشی دیدنی و با ۳ گل از سد ساندرلند گذر کند

ورزش سه: بازی در شرایطی آغاز شد که شیاطین سرخ برای ادامه روند رو به رشد خود و نزدیک شدن به صدر به امتیازات این دیدار نیاز مبرمی داشتند. بازی با برتری من یونایتد آغاز شد و ان تیم می توانست در دقیقه ۵ با شوت پوگبا به گل برسد که این اتفاق رخ نداد .
در ادامه، توپ و میدان در اختیار شاگردان مورینیو بود و این تیم در تلاش برای یافتن روزنه ای در بین مدافعان ساندرلند بود. در دقیقه ۲۷ و روی یک و دوی لینگارد و پوگبا، هافبک فرانسوی صاحب موقعیت شد اما پیکفورد توپ را راهی کرنر کرد.
برد پرگل منچستریونایتد در برابر ساندرلند

بعد از ۳۰ دقیقه ابتدایی، ساندرلندی ها کمی به بازی مسلط شدند و دو بار در دقایق ۲۹ و ۳۴ می توانستند روی ضربات بورینی به گل برسند که هر ۲ بار با عکس العمل دخیا همراه بود. دقیقه ۳۶، یک بار دیگر پوگبا شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما باز هم سنگربان ساندرلند مانع شد.
اما تلاش های من یونایتد بالاخره در دقیقه ۳۹ نتیحه داد و این تیم با پاس زیبای زلاتان و ضربه دیدنی هره را به گوشه سمت راست دروازه، موفق به باز کردن سد دفاعی حریف شد تا شیاطین سرخ با یک گل از حریف پیش افتند.
برد پرگل منچستریونایتد در برابر ساندرلند

برد پرگل منچستریونایتد در برابر ساندرلند

دو دقیقه بعد، منچستر این موقعیت را داشت تا اختلاف را دو برابر کند اما ضربه لینگارد روی پاس زلاتان با بی دقتی به یبرون رفت تا نیمه اول با همان تک گل به سود منچستر به اتمام برسد.
شیاطین سرخ نیمه دوم را نیز با برتری آغاز کردند و در همان ابتدا دو بار و توسط پوگبا و هره را می تونسستند با ضربات از راه دور به گل برسند که باز هم پیکفورد مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه ۵۲، زلاتان در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۶۲، میخیتاریان بعد از طی کردن روند مصدومیت به جای لینگارد وارد میدان شد و در همان ابتدا اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه او خارج از چارچوب بود. ۲ دقیقه بعد و با ارسال میخیتاریان، زلاتان می توانست دروازه ساندرلند را باز کد اما سنگربان این تیم مانع شد.
برد پرگل منچستریونایتد در برابر ساندرلند

در ادامه، شیاطین سرخ مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت ناتوان بودند. اما در دقیقه ۸۲، شیاطین سرخ گل دوم را به ثمر رساندند. توپربایی فوق العاده پوگبا در میانه میدان، زلاتان را در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز با ضریه ای دقیق دروازه ساندرلند را برای بار دوم باز کرد.
دقایقی بعد، منچستریونایتد سومین گل را نیز وارد دروازه ساندرلند کرد. ارسال دیدنی و زلاتان و پشت پای فوق العاده میخیتاریان، گل زیبایی را به ارمغان آورد تا بازگشت هافبک ارمنستانی با گلی فوق العاده همراه باشد.
در لحظات پایانی، بورینی موفق شد با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه دروازه دخیا را باز کند تا اختلاف به حداقل برسد تا در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه ۱-۳ از سد حریف خود ساندرلند گذر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج