۴۴۹۳۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: از رفتن فیروز کریمی ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: از کنار رفتن فیروز کریمی از سرمربی‌گری تیم اکسین البرز خوشحال نیستم.

خبرگزاری فارس: مهدی تارتار در مورد جذب بازیکن در نیم‌فصل لیگ یک گفت: به دنبال جذب بازیکن هستیم اما واقعا گرفتن بازیکن در لیگ یک بسیار سخت تر از لیگ برتر است. اکثر بازیکنان با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و باشگاه‌هایی هم که بی‌پول هستند برای صدور رضایت‌نامه مبالغ سنگین طلب می‌کنند.

وی ادامه داد: به دنبال جذب 6 بازیکن هستیم. اگر بتوانیم یک سهمیه بازیکن آزاد را هم می‌گیریم تا نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم. به 5-6 بازیکن خودمان هم گفته‌ایم که در لیست فروش قرار دارند و می‌توانند برای رفتن به تیم دیگر اقدام کنند اما اخلاقی نیست که اسامی آنها را اعلام کنیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد شرایط تیمش در نیم‌فصل اول گفت: در مورد تیم خودم باید کارشناسان نظر بدهند اما من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. سال اول است که در لیگ یک حضور داریم و با توجه به هزینه‌های محدود نتایج‌مان قابل قبول بوده است و همچنان در جمع مدعیان هستیم. ۶-۷ تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و تیم ما با وجود آنکه در رده ششم است دو امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد. فقط سپیدرود خودش را از سایر تیم‌ها جدا کرده است. از مسئولان سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم که مسابقات لیگ یک را به طور منظم برگزار می‌کنند و بازی‌ها بی‌دغدغه برگزار می‌شود البته انتظار داریم که نظارت بر روی کار داوری در لیگ یک بیشتر شود. برنامه لیگ یک با مجتبی پوربخش به خوبی این مسابقات را انعکاس می‌دهد اما اگر نظارت بیشتری بر این لیگ شود شرایط بهتر خواهد شد.

تارتار در مورد حضور یحیی‌ گل‌محمدی در لیگ دسته اول گفت: از اینکه فیروز کریمی از اکسین رفته اصلا خوشحال نیستم اما حضور مربی مثل یحیی گل‌محمدی در لیگ دسته یک نشان می‌دهد که دیگر تفاوت زیادی بین لیگ برتر و لیگ یک وجود ندارد.

گل‌محمدی دو جام قهرمانی برای ذوب‌آهن کسب کرد و اکنون به لیگ یک آمده است.

وی در مورد علت کنار رفتن مربی مثل فیروز کریمی از لیگ یک که استاد بالا آوردن تیم‌ها است، گفت: در لیگ یک همه تیم‌ها انتظار صعود به لیگ برتر را دارند و وقتی کمی از کورس عقب می‌افتند تلاش می‌کنند که مربیان را عوض کنند چون فکر می‌کنند شکست خورده‌اند در حالی که من می‌دانم اکسین با هزینه‌ای بسیار کم بسته شد. مدیران اکسین فقط می‌خواستند در لیگ یک بمانند اما فیروز کریمی برای روحیه دادن به بازیکنانش مدام از صعود به لیگ برتر صحبت می‌‌کرد و همین مسائل انتظارات را بالا برد و در نهایت مدیران اکسین کریمی را کنار گذاشتند که کاملا دور از انصاف بود.

تارتار تصریح کرد: من فقط از فیروز کریمی دفاع نمی‌کنم بلکه سهراب بختیاری‌زاده هم به همین شکل کنار گذاشته شد. وقتی تیمش نتیجه می‌گرفت او را برکنار کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج