۴۴۹۳۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مشتاقی: با اشکانی محکم صحبت کردیم

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: در آخرین جلسه شورا با علی اشکانی محکم صحبت کردیم.

خبرگزاری فارس: بهرام مشتاقی درباره جلسه روز یکشنبه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: توقع کسب چنین نتایجی را در مسابقات جهانی نداشتیم و می‌توان گفت به نوعی اسفناک بود. روز یکشنبه در شورا خیلی محکم با اشکانی صحبت کردیم.

وی ادامه داد: درست است که کادر فنی از کمبود زمان می‌گوید، اما این دو کشتی‌گیر مدال‌دار و عنوان‌دار جهانی بودند و به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست که در همان دیدار اول مغلوب حریفان گمنام خود شوند. از طرفی این نفرات 40 روز در اردو بودند که برای کسب نتیجه حداقلی کفایت می‌کرد.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: البته خود ما هم در این ناکامی گناهکار و سهیم هستیم و تنها کادر فنی را مقصر نمی‌دانیم،‌ اما دیگر زمان نداریم و مردم هم از کشتی فرنگی توقع دارند. مگر چقدر می‌توان صبر و تحمل کرد؟ وقتی به یک نفر اعتماد می‌کنیم او هم باید خودش را نشان دهد.

مشتاقی درباره عدم حضور برخی کشتی‌گیران و از طرفی صدور مجوز برای تعدادی دیگر گفت: هر کسی که در مسابقات عمومی کشتی گرفت وظیفه‌اش را انجام داده است، البته ما هم با دید مثبت به بعضی نفرات که در جام باشگاه‌های جهان وزن کم کرده بودند، اما برای احترام به قانون در این رقابت‌ها به میدان رفتند، نگاه کردیم. به هر حال نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم،‌ اما باید در جام تختی خودشان ثابت کنند.

وی درباره شرایط مهدی علیاری افزود: تقریباً تمام مدعیان به غیر از علیاری در فرایند حضور داشتند، اما او مصدومیت را بهانه کرد، در حالی که ما سال قبل بارها به خاطر او با کادر فنی قبلی بحث کردیم. او می‌توانست حداقل در یک وزن بالاتر کشتی بگیرد و خیلی راحت سوم شود، اما پاسخ این دهن‌کجی را خودش خواهد دید.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره المپیکی‌ها گفت: این نفرات مجوز حضور در مرحله آخر را دارند و می‌توانند در مرحله نهایی کشتی بگیرند و این آخرین فرصتی است که به آنها داده‌ایم. البته اگر بخواهند هم می‌توانند بدون دعوت در اردوهای تیم ملی حاضر شوند، اما تا به‌ امروز تقاضایی نداشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج