۴۴۹۵۱۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«یک نفر سرکش» فاتح گیشه کریسمس

فیلم فانتزی، علمی-تخیلی «یک نفر سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» با ۱۵ میلیون دلار فروش در شب کریسمس، برای دومین هفته پیاپی عنوان پرفروش‌ترین فیلم گیشه امریکا را از آن خود خواهد کرد.

وب سایت آی سینما: فیلم فانتزی، علمی-تخیلی «یک نفر سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» با ۱۵ میلیون دلار فروش در شب کریسمس، برای دومین هفته پیاپی عنوان پرفروش‌ترین فیلم گیشه امریکا را از آن خود خواهد کرد. اولین محصول مستقل «دیزنی» که با اقتباس از جهان «جنگ‌های ستاره‌ای» ساخته شده، این روزها در ۴۱۵۷ سالن سینما در سراسر امریکای شمالی روی پرده رفته است و طبق پیش‌بینی‌ها، تا پایان روز دوشنبه (از ۲۱ تا ۲۶ دسامبر) بیش از ۱۲۰ میلیون دلار فروش خواهد کرد.

انیمیشن کمدی «آواز بخوان» محصول یونیورسال، «مسافران» محصول سونی، «کیش آدمکش» محصول فاکس و «چرا او؟» از جمله فیلم‌هایی بودند که در طول تعطیلات کریسمس اکران عمومی شدند.
«یک نفر سرکش» فاتح گیشه کریسمس

انیمیشن ۷۵ میلیون دلاری «آواز بخوان» (Sing) با صداپیشگی ستاره‌هایی مانند متیو مک‌کاناهی، ریز ویترسپون، ست مک‌فارلین، اسکارلت جوهانسن و جان سی. رایلی، موفق شد در شب کریسمس ۷.۹ میلیون دلار بفروشد. این کمدی موزیکال به کارگردانی گارث جنینگز از ۲۱ دسامبر در سینماهای امریکای شمالی به نمایش درآمده و در حال حاضر در ۴۰۲۲ سالن روی پرده است.

همچنین، فیلم علمی-تخیلی، ماجراجویی «مسافران» (Passengers) ساخته مورتن تیلدن کارگردان نروژی که دو سال پیش با درام تاریخی، زندگینامه‌ای «بازی تقلید» در رقابت اسکار حضور داشت، از ۲۱ دسامبر روی پرده رفته و در شب کریسمس نزدیک به سه میلیون دلار فروخته است. جنیفر لارنس، کریس پرت، لارنس فیشبورن، مایکل شین و اندی گارسیا گروه بازیگران این فیلم ۱۱۶ دقیقه‌ای را تشکیل می‌دهند که با بودجه‌ای در حدود ۱۱۰ میلیون دلار تهیه و تولید شده است.

دیگر محصول پرهزینه و پرسر و صدایی که در تعطیلات کریسمس روی پرده رفته، فیلم اقتباسی «کیش آدمکش» (Assassin's Creed) به کارگردانی جاستین کرزل (سازنده فیلم «مکبث») است که مایکل فاسبندر و ماریون کوتیار ستاره‌های اصلی آن هستند. این فیلم اکشن ماجراجویی که با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری تهیه و تولید شده، بر اساس ویدئوگیم معروفی به همین نام مقابل دوربین رفته و در شب کریسمس ۲.۲ میلیون دلار فروخته است.

از سوی دیگر، کمدی عاشقانه «چرا او؟» (?Why Him) با بازی جیمز فرانکو و برایان کرانستن از جمعه گذشته (۲۳ دسامبر) توسط استودیوی فاکس در سینماهای امریکای شمالی روی پرده رفته و در شب کریسمس، حدود ۱.۸ میلیون دلار فروخته است. فروش شب کریسمس انیمیشن موفق «موانا» محصول جدید دیزنی نیز برابر با کمدی فاکس اعلام شده است.

فیلم مدعی اسکار «حصارها» (Fences) که با بازی دنزل واشنگتن و وایولا دیویس به عنوان محصول جدید استودیوی «پارامونت» به نمایش درآمده است، موفق شد با نمایش در ۱۵۴۷ سالن سینما در شب کریسمس به فروشی براب با ۷۵۰ هزار دلار دست یابد.

با این حساب، کل فروش داخلی «یک نفر سرکش» به کارگردانی گرث ادواردز بعد از ۹ روز اکران در سینماهای امریکای شمالی به ۲۶۰ میلیون دلار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات (دوشنبه) رقم فروش خود را به ۳۲۷ میلیون دلار برساند. به این ترتیب، چیزی نمانده تا محصول جدید «دیزنی» و «لوکاس فیلم» با پشت سر گذاشتن فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحاری» (Suicide Squad) به عنوان هشتمین فیلم پرفروش گیشه امریکا در سال ۲۰۱۶ رکوردشکن شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج