۴۴۹۵۴۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فروش گوشی‌های HTC کمتر از پیش‌بینی‌ها بود

در حالی که HTC ۱۰ یکی از بهترین پرچم‌دارهای شرکت HTC در سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید، این تلفن همراه هوشمند چندان مورد توجه مردم قرار نگرفت. حتی انفجار گلکسی نوت ۷ و جمع این گوشی از بازار هم باعث نشد که مردم به سمت خرید محصولات HTC بروند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که HTC ۱۰ یکی از بهترین پرچم‌دارهای شرکت HTC در سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید، این تلفن همراه هوشمند چندان مورد توجه مردم قرار نگرفت. حتی انفجار گلکسی نوت ۷ و جمع این گوشی از بازار هم باعث نشد که مردم به سمت خرید محصولات HTC بروند. حالا در گزارش‌های جدید گفته شده که فروش محصولات شرکت HTC خیلی پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها بوده است. گوشی HTC ۱۰ در سالی راهی بازار شد که گوشی‌های Galaxy S۷ Edge، Galaxy S۷ و LG G۵ هم راهی بازار شدند.
فروش گوشی‌های HTC کمتر از پیش‌بینی‌ها بود

شرکت HTC در سال ۲۰۱۵ تنها ۱۸ میلیون گوشی در آمریکا، اروپا و آسیا راهی بازار کرده بود و انتظار می‌رود که فروش این شرکت در سال ۲۰۱۶ به ۱۰ یا ۱۲ میلیون گوشی برسد. آمار نشان می‌دهد که فروش HTC با کاهش ۳۳ تا ۴۴ درصدی مواجه شده است.

یکی از دلیل‌های اصلی این اتفاق کاهش فروش و عملکرد ضعیف HTC در بازار آمریکا اعلام شده است. البته این شرکت در چند وقت گذشته تمرکز ویژه‌ای در حوزه‌ی واقعیت مجازی داشته و توانسته با هدست واقعیت مجازی HTC Vive به موفقیت خوبی دست پیدا کند. بد نیست بدانید که این شرکت در مدت ۱۵ دقیقه بیش از ۱۲ میلیون دستگاه HTC Vive پیش فروش کرد. محصولی که با قیمت ۷۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

انتظار می‌رود که فروش این شرکت در سال ۲۰۱۷ هم کمتر شود. اگر این شرکت در سال آینده‌ی میلادی محصول شگفت‌انگیزی راهی بازار نکند، بیشتر از گذشته بازار کشور چین و بازار کشورهای دیگر را از دست می‌دهد.

البته شرکت HTC‌ گفته که بعد از نمایشگاه CES ۲۰۱۷ یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند و انتظار داریم که گوشی‌ جدیدی معرفی کند. محصولی که به نظر می‌رسد HTC X۱۰ نام دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج