۴۴۹۶۴۷
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

معرفی گوشی ۹ میلیون تومانی جیونی

در شرایطی که بسیاری از افراد در سراسر دنیا سرگرم کریسمس هستند، گوشی موبایل جیونی ام ۲۰۱۷ (Gionee M۲۰۱۷) به صورت رسمی برای بازار کشور چین معرفی شده است. البته پیش از این نیز مدیران، تیزر رسمی مربوط به این گوشی هوشمند را منتشر کرده بودند، اما زمان معرفی آن مشخص نشده بود.

وب سایت کلیک: در شرایطی که بسیاری از افراد در سراسر دنیا سرگرم کریسمس هستند، گوشی موبایل جیونی ام ۲۰۱۷ (Gionee M۲۰۱۷) به صورت رسمی برای بازار کشور چین معرفی شده است. البته پیش از این نیز مدیران، تیزر رسمی مربوط به این گوشی هوشمند را منتشر کرده بودند، اما زمان معرفی آن مشخص نشده بود.
معرفی گوشی 9 میلیون تومانی جیونی

همانطور که حدس می‌زنید، وجود دو باتری ۳ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با مجموع ظرفیت ۷ هزار میلی آمپر ساعت، بارزترین ویژگی ام ۲۰۱۷ محسوب می‌شود و به‌گفته سازندگان، با هر بار شارژ شدن توانایی پخش ویدیو تا ۲۶ ساعت به صورت مداوم را دارد. اگرچه اوایل آذر ماه اطلاعاتی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرد، اما بهتر است نگاهی به مشخصات فنی آن داشته باشیم.

مشخصات فنی گوشی جیونی ام ۲۰۱۷

برخلاف تصورتان، این‌بار خبری از یک گوشی ساده و ضعیف نیست و جیونی ام ۲۰۱۷ به صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۵۰×۱۴۴۰ مجهز شده است. به‌علاوه تراشه اسنپدراگون ۶۵۳ با پردازنده‌ای هشت هسته‌‌ای در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم، مسئول پردازش اطلاعات در این گوشی هستند. جیونی ام ۲۰۱۷ احتمالا علاقه‌مندان به عکاسی را نیز خوشحال کند چرا که مهندسین با استفاده از سیستم دوربین دوگانه در قسمت پشتی، از دو سنسور ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره برده‌اند که می‌تواند کیفیت و دقت عکس‌برداری را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی نیز می‌تواند همراه خوبی برای لحظات شیرین شما باشد.

درنهایت باید بدانید جیونی ام ۲۰۱۷ از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی نکرده و فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا است. همچنین خبری از اندروید نوقا نیست و فعلا خریداران باید از اندروید ۶٫۰ مارشملو استفاده کنند. با این‌حال سازندگان تلاش کرده‌اند تا با ارائه یک قاب چرمی، رضایت کاربران را جلب کنند.

اما شاید هیچ چیز نتواند به اندازه قیمت این گوشی اندرویدی جذاب غافلگیرکننده باشد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی جیونی ام ۲۰۱۷ قرار است با قیمت هزار و ۷ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۲ هزار و ۴۴۶ دلار به فروش برسد. با این قیمت‌های بالا، احتمالا عرضه جیونی ام ۲۰۱۷ به برخی از کاربران منتخب محدود خواهد بود. همچنین هنوز خبری از عرضه این گوشی موبایل در بازار دیگر کشورها نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج