۴۴۹۷۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند!

بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می روند و نمی توان توقع تولید صدای با کیفیت را از آنها داشت. با این حال، شرکت ال جی معتقد است می تواند محصولی متفاوت ارائه کند، چیزی که بتواند بلندگوی معلق جدید این شرکت را لایق خرید کند.

وب سایت تک شات: بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می روند و نمی توان توقع تولید صدای با کیفیت را از آنها داشت. با این حال، شرکت ال جی معتقد است می تواند محصولی متفاوت ارائه کند، چیزی که بتواند بلندگوی معلق جدید این شرکت را لایق خرید کند.
بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند!

بلندگوی PJ۹ که تازه ترین محصول ال جی در زمینه بلندگوهای معلق به شمار می رود وعده صدایی قدرتمندتر در مقایسه با سایر محصولات مشابه می دهد، و البته از قابلیت ضدآب بودن، عمر طولانی تر باتری بهر مند است و پایه ای برای شارژ دارد که از سقوط ناگهانی بلندگو به دلیل پایان یافتن باتری اش جلوگیری می کند.

بلندگوی PJ۹ می داند که چه زمانی باتری اش تمام می شود و پیش از آن، به آرامی پایین می آید و روی پایه شارژ قرار می گیرد. اما این باعث وقفه در پخش موسیقی نمی شود. عمر باتری این بلندگو به ده ساعت می رسد.

قابلیت مقاومت آن در برابر آب باعث می شود که بتوان به سادگی از آن در محیط هایی همچون استخر و حمم نیز استفاده کرد. می توان این بلندگو را حداکثر سی دقیقه تا عمق یک متری آب فرو برد.
بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند!

این بلندگو دارای دو radiator مخفی است که می توانند bass متوازنی ارائه کنند. پایه آن نیز نقش woofer را ایفا می کند. و از آنجایی که طراحی آن ۳۶۰ درجه است، صدا را به طور برابر در همه جا پخش می کند.

این بلندگوی زیبا که از طراحی ساده ای بهره مند است و توجه همه را به سادگی به خود جلب می کند به زودی در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ بیشتر معرفی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج