۴۴۹۷۴۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مسیریابی با تکه سنگ هوشمند!

اگر از علاقه مندان به گجت‌های جدید با کاربری‌های خاص هستید، محصول جدیدی که برای جذب سرمایه اولیه پروژه خود را در وب سایت کیک استارتر آغاز کرده است برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

وب سایت تک شات: اگر از علاقه مندان به گجت‌های جدید با کاربری‌های خاص هستید، محصول جدیدی که برای جذب سرمایه اولیه پروژه خود را در وب سایت کیک استارتر آغاز کرده است برای شما بسیار جذاب خواهد بود.
مسیریابی با تکه سنگ هوشمند!
استفاده از گوشی‌های هوشمند برای مسیریابی ساده است اما نگاه کردن به سمت پایین برای دیدن نمایشگر گوشی در بسیاری از مواقع موجب حواس پرتی می‌شود. به همین دلیل شرکتی به نام K&L Inc محصول جدیدی به نام Compass Stone را طراحی کرده است، یک ابزار مسیریابی که به افراد امکان می دهد همزمان با نگاه کردن به سمت رو به رو از آن استفاده کنند.

این سنگ هوشمند طراحی ساده‌ای دارد. کاربر باید مقصد مورد نظر خود از روی گوشی‌اش انتخاب کند. این دستگاه که ظاهری شبیه به یک تکه سنگ دارد دارای 12 چراغ LED است که می‌توانند کاربر را در طول مسیر هدایت کنند.

این چراغ‌ها زمانی که کاربر به مقصد نهایی‌اش نزدیک می‌شود شروع به چشمک زدن می کنند و پس از رسیدن به مقصد چراغ‌ها حرکتی دایره‌ای شکل را نمایش می دهند. به این ترتیب هیچ خبری از دستورهای صوتی آزار دهنده، نمایشگرهای عامل حواس پرتی یا سایر طراحی‌های پیچیده نخواهد بود. این دستگاه می‌تواند ساعت را نیز به کاربر اطلاع دهد.

قیمت Compass Stone در کیک استارتر 89 یورو تعیین شده و این شرکت نوپا برای تولید محصول خود در مجموع به 45 هزار یورو نیاز دارد.
در صورت پخش نشدن ویدیو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
مسیریابی با تکه سنگ هوشمند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج