۴۴۹۹۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

همکاری اپل با فاکس‌کان بیشتر می‌شود

نزدیک به ۱۰ سال است که دو شرکت اپل و فاکس‌کان با هم همکاری می‌کنند و اکنون همکاری آن‌ها جلوی عمیق‌تری به خودش گرفته و به نظر می‌رسد می‌خواهند با همکاری یکدیگر یک مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید در منطقه‌ی جنوب آسیا تاسیس کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در جدیدترین خبرها گفته شده که شرکت اپل قصد دارد همکاری خودش را با شرکت چینی «فاکس‌کان» (Foxconn) افزایش دهد. لازم به ذکر است که شرکت فاکس‌کان یکی از همکارهای قدیمی اپل در زمینه‌ی ساخت آیفون به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که اپل و فاکس‌کان می‌خواهند با همکاری یکدیگر یک مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید در منطقه‌ی جنوب آسیا تاسیس کنند.
همکاری اپل با فاکس‌کان بیشتر می‌شود

نزدیک به ۱۰ سال است که دو شرکت اپل و فاکس‌کان با هم همکاری می‌کنند و اکنون همکاری آن‌ها جلوی عمیق‌تری به خودش گرفته و احتمالا محصولات بیشتری را به همکاری یکدیگر راهی بازار می‌کنند. این مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید برای گسترش نفوذ محصولات اپل در بازار چین و اندونزی تاسیس خواهد شد.

در خبرهایی که خبرگذاری‌های کشور چین منتشر کرده‌اند، به این موضوع اشاره نشده که همکاری دو شرکت فاکس‌کان و اپل در چه زمینه‌ای خواهد بود و هنوز چیزی هم از جزییات قرار داد آن‌ها منتشر نشده است.

اپل چند وقتی است که تمرکز خاصی روی بازار کشور چین دارد و سعی می‌کند که سهم بیشتری از این بازار به دست بیاورد. البته اوایل سال ۲۰۱۶ بود که اپل یک مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید در شهر پکن تاسیس کرده بود. گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که ارزش این مرکز ۱۵ میلون دلار بوده و بیش از ۵۰۰ کارمند هم در بخش‌های نرم‌افزاری و تولید محصولات در آن کار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج