۴۵۰۲۶۱
۵۰۸۵
۵۰۸۵
پ

بازگشت سوپرمن و بت من در آبان ۹۶

فروش هنگفت «بت من مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» در بهار و تابستان امسال طبعاً اشتیاق هنر دوستان را برای دیدن آثار بعدی مرتبط با این دو قهرمان خیالی کمیک استریپ ها بیشتر ساخته و البته موارد متعددی در انتظار آنها خواهد بود.

روزنامه بانی فیلم: فروش هنگفت «بت من مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» در بهار و تابستان امسال طبعاً اشتیاق هنر دوستان را برای دیدن آثار بعدی مرتبط با این دو قهرمان خیالی کمیک استریپ ها بیشتر ساخته و البته موارد متعددی در انتظار آنها خواهد بود، نه تنها فیلم های مستقل بعدی برای سوپرمن و مرد خفاشی در راه است و هنری کاویل و بن افلک باید مهیای این وضعیت شوند، یک حضور مشترک دیگر نیز برای این دو بعد از اولین تجربه همکاری شان در فیلم «طلوع عدالت» طراحی و تهیه شده که همانا «اتحادیه عدالت» است که از ۲۸ آبان ۱۳۹۶ در سطح جهان به نمایش در خواهد آمد. از بت من تا این لحظه ۸ فیلم مستقل و از مرد بی همتای سیاره خیالی کریپتون یعنی سوپرمن هم ۷ فیلم اختصاصی ساخته و طی ۴۰ سال اخیر اکران شده است.
بازگشت سوپرمن و بت من در آبان 96

در این میان زاک اسنایدر که کارگردان «بت من مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» بوده،‌ نیز از سوی بسیاری از دوستداران سینما مورد تحسین قرار گرفته و موفقیت اقتصادی این فیلم محصول تسلط او بر امور و پرورش درست خط داستانی فیلم توسط وی عنوان شده است. کلی انوس مدیر فیلمبرداری این اثر پرطرفدار سینمایی می گوید: اولین چیزی که در ارتباط با زاک اسنایدر و روش های کاری او می توانید مطمئن باشید، این است که هیچ چیز در فیلم های او و هیچ صحنه و رویدادی در آن اتفاقی نیست و هر رخدادی ریشه در یک بررسی گسترده دارد و از قبل روی آن فکر شده است.

با این اوصاف از حالا خیلی ها به زمان نمایش عمومی فیلم «اتحادیه عدالت» چشم دوخته اند تا ببینند تفاهم و همکاری جدید مرد خفاشی و سوپرمن به کجا می انجامد و این بار کدام راههای نرفته طی خواهد شد تا این دو اسطوره کمیک استریپ های قهرمانانه همچنان تازه بنظر برسند و در چرخه ملال آور تکرار نیافتند. چون صحبت فیلم های کمیک بوکی هم به طور عام در اینجا مطرح است، باید متذکر شویم که سال آینده و به واقع حدود ۵ ماه قبل از پخش «اتحادیه عدالت» اولین فیلم بلند سینمایی مستقل پیرامون کاراکتر «زن شگفت انگیز» هم با بازی گال گادوت در رل اصلی به نمایش در خواهد آمد تا اشتهای دوستداران این گونه فیلم ها برای دیدن آثار بعدی بیشتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج