۴۵۰۲۷۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مایکل فاسبندر آینده‌ای مبهم در X-Men دارد

بعد از پایان ناامید کننده‌ای که سگانه‌ی اول فیلم X-Men «مردان ایکس» داشت، کمپانی فاکس تصمیم گرفت به نحوی این فرانچایز را ریبوت کند.

وب سایت سینما گیمفا: بعد از پایان ناامید کننده‌ای که سگانه‌ی اول فیلم X-Men «مردان ایکس» داشت، کمپانی فاکس تصمیم گرفت به نحوی این فرانچایز را ریبوت کند. فیلم به گذشته برده شد و داستان اولین مردان ایکس را زمانی که جوان بودند بیان می‌کرد. بسیاری از طرفداران قبول دارند که بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) در نقش مگنتو (Magneto) انتخابی عالی بوده است.
مایکل فاسبندر آینده‌ای مبهم در X-Men دارد

مایکل فاسبندر در سه فیلم X-Men: First Class و X-Men: Days of Future Past «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» و X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» در نقش مگنتو بازی کرده است و این موضوع نشان دهنده‌ی آن است که او به قرارداد خود با فاکس عمل کرده است و حالا این قضیه، بازگشت فاسبندر به فرانچایز را با شک و تردیدهایی همراه کرده است؛ حتی خود مایکل فاسبندر از بازگشت خود مطمئن نیست.

به تازگی مایکل فاسبندر میهمان برنامه‌ی The Empire Film Podcast بود در و موضوع مورد بحث این برنامه آخرین نقش آفرینی او در فیلم Assassin's Creed بود. یکی از سوالاتی که از او سوال پرسیده شد این بود که آیا دوباره در نقش مگنتو ظاهر خواهد شد یا نه؟ البته شاید فاسبندر جواب سوال را می‌دانست، ولی از روی قصد آن را لو نداده است.

اگر بخواهم صادقانه جواب بدهم؛ نمی‌دانم. من هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام چون نمی‌دانم آینده‌ی این فرانچایز قرار است چه باشد.

با این که فاسبندر در هر سه فیلم عالی کار کرده است، ولی فیلم مردان ایکس همیشه داستانی یکنواخت روایت کرده است. داستانی که در آن مگنتو و پروفسور ایکس (Professor X) دشمن هم هستند، ولی وقتی که شرایط از کنترل خارج می‌شود با یکدیگر کنار می‌‌آیند و پس از آن دوباره راه خود را از هم جدا می‌کنند. به نظر می‌رسد که فیلم به جای مگنتو می‌تواند از شخصیت منفی و قدرتمند دیگری سود بیشتری ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج