۴۵۰۲۷۵
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

بازگشت تام هاردی با سریال «تابو»

بعد از موفقیت چشمگیر سریال «پیکی بلایندرز»، تام هاردی و استیون نایت به زودی با یک مینی‌سریال جدید با عنوان «تابو» (Taboo) که با محوریت جنایت و انتقام مقابل دوربین رفته است، از شبکه «بی بی سی وان» و «اف ایکس» روی آنتن تلویزیون می‌روند.

وب سایت آی ‌سینما: بعد از موفقیت چشمگیر سریال «پیکی بلایندرز»، تام هاردی و استیون نایت به زودی با یک مینی‌سریال جدید با عنوان «تابو» (Taboo) که با محوریت جنایت و انتقام مقابل دوربین رفته است، از شبکه «بی بی سی وان» و «اف ایکس» روی آنتن تلویزیون می‌روند.
بازگشت تام هاردی با سریال «تابو»

استیون نایت فیلمنامه‌نویس معروف بریتانیایی و نویسنده فیلم‌های مطرحی همچون «مدار بسته» و «وعده‌های شرقی»، سازنده و خالق داستان این سریال جدید است. پخش اپیزود نخست «تابو» به تهیه‌کنندگی هاردی و پدرش (چیپس هاردی)، نایت و ریدلی اسکات از هفتم ژانویه (۱۸ دی) از «بی بی سی اون» آغاز می‌شود و سه روز بعد نیز از شبکه «اف ایکس» برای مخاطبان داخل امریکا روی آنتن می‌رود.

هاردی در این سریال در نقش ماجراجویی به نام «جیمز دلینی» ظاهر شده که تصور می‌شود مرده است اما به بریتانیا برمی‌گردد تا انتقام مرگ برادرش را بگیرد.

ریدلی اسکات که تا چند ماه دیگر با دنباله جدید «بیگانه» به سالن‌های سینما می‌آید، در مقام تهیه‌کننده اجرایی این سریال هشت اپیزودی فعالیت داشته است. به گزارش «ورایتی»، چهار اپیزود نخست «تابو» را کریستوفر نیهولم کارگردانی کرده است.

سابقه همکاری هاردی و نایت به پیش از سریال «پیکی بلایندرز» که از شبکه «بی بی سی تو» و همچنین شبکه آنلاین «نتفلیکس» به نمایش درآمد، برمی‌گردد. بازیگر ۳۹ ساله انگلیسی در سال ۲۰۱۳، فیلم مستقل «لاک» (Locke) را به نویسندگی و تهیه‌کنندگی نایت بر پرده سینماها داشت.

اونا چاپلین، دیوید هیمن، مایکل کلی و جاناتان پرایس به همراه هاردی، گروه بازیگرهای اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند که تا کم‌تر از دو هفته دیگر پخش آن آغاز می‌شود و باید دید حاصل جدیدترین همکاری هاردی، نایت و اسکات با استقبال مخاطبان تلویزیون روبه‌رو خواهد شد یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج