۴۵۰۲۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ارجمند: جشنواره‌ی فجر قابل پیش‌بینی نیست

داریوش ارجمند با اعلام رضایت از حضور در فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» گفت: «چراغ های ناتمام» فیلمنامه خوبی داشت و با توجه به پشنهادی که شده بود به این پروژه ملحق شدم و امیدوارم که نتیجه کار گروه سرانجام خوبی داشته باشد.»

خبرگزاری ایسنا: داریوش ارجمند با اعلام رضایت از حضور در فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» گفت: «چراغ های ناتمام» فیلمنامه خوبی داشت و با توجه به پشنهادی که شده بود به این پروژه ملحق شدم و امیدوارم که نتیجه کار گروه سرانجام خوبی داشته باشد.»
ارجمند: جشنواره‌ی فجر قابل پیش‌بینی نیست

بازیگر آثار چون «امام علی(ع)»، «مسافر ری»، «ستایش» و «ناخدا خورشید» درباره نحوه همکاری در فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» افزود: «همکاری خوبی با عوامل شکل گرفت و با توجه به این که تهیه کننده فیلم را از گذشته می‌شناختم، به این کار پیوستم و با وجودی که نقش کوتاهی را بازی کردم اما از حضور در کنار جوانان باانگیزه فیلم لذت بردم. همه چیز سر صحنه خوب پیش رفت و همکاری مناسبی شکل گرفت.»

بازیگر فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» در پاسخ به این که پیش بینی‌اش از حضور این فیلم در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر چیست، عنوان کرد: «جشنواره فجر چندان قابل پیش بینی نیست و بستگی به مزاج و سلیقه داوران دارد و باید منتظر ماند و فیلم را دید و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. در هر حال امیدوارم شرایط خوبی برای این فیلم پیش بیاید.»

فیلم «چراغ‌های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی است که در آن مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی، علیرضا استادی و داریوش ارجمند به ایفای نقش می‌پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج