جاباما
۴۵۰۳۰۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ماجرای شال رنگی «علی ضیاء» از زبان یک طراح

مینا افروزی طراح لباس که به گفته خودش دو هفته است طراحی لباس‌های علی ضیاء مجری برنامه تلویزیونی "فرمول یک" را بر عهده گرفته معتقد است در انتخاب لباس مجریان مدیوم تلویزیون، سلیقه به هیچ عنوان معیار نیست.

هنرآنلاین: مینا افروزی طراح لباس که به گفته خودش دو هفته است طراحی لباس‌های علی ضیاء مجری برنامه تلویزیونی "فرمول یک" را بر عهده گرفته معتقد است در انتخاب لباس مجریان مدیوم تلویزیون، سلیقه به هیچ عنوان معیار نیست.
ماجرای شال رنگی «علی ضیاء» از زبان یک طراح

مینا افروزی، هنرمند طراح لباس که دو هفته است با علی ضیاء مجری جوان برنامه تلویزیونی "فرمول یک" قرارداد بسته تا لباس‌ها و پوشش او را طراحی کند، در این باره گفت: این برنامه هر روز صبح و به شکل روتین از شبکه یک سیما پخش می‌شود و یکی از دغدغه‌های مجری برنامه تلویزیونی فرمول یک انتخاب لباس مناسب در برنامه‌های مختلف است.

او تصریح کرد: از آنجایی که چهره‌هایی چون این مجری جوان برای بسیاری از هم سن و سالانشان الگو هستند، لازم است که در قاب فراگیر تلویزیون به ظاهر و پوشش خود اهمیت داده و معیارهای تخصصی انتخاب لباس را در نظر بگیرند.

افروزی با اشاره به اینکه در انتخاب لباس مجریان مدیوم تلویزیون سلیقه معیار نیست، اظهار داشت: ممکن است مجری و یا بیننده از یک رنگ خاص خوشش نیاید، اما نگاه کارشناسانه یک طراح لباس در انتخاب رنگ و طرح به بیراهه نمی رود و حتی اگر در ابتدا کمی عجیب و غریب به نظر برسد، به مرور عادی می شود.

او با بیان مثالی از نمونه های اخیر پوشش ضیا در "فرمول یک"، افزود: مثلا چند روز پیش که روزی بارانی در تهران نیز بود یک شال پهن و بلند رنگارنگ را انتخاب کردم تا او به دور گردن خود بیاندازد، اما از آنجا که ایده جدیدی به نظر می رسید در کنار بازخوردهای مثبت، واکنش‌های منفی را نیز مشاهده کردیم و این در حالی است که استفاده از شال در لباس اقوام و میان مردان کشورمان بسیار مرسوم و متداول است.

این طراح لباس در خاتمه بیان کرد: به واقع یکی از راه‌های جلوگیری از مد تحمیلی این است که لباس چهره‌های مطرح جامعه توسط متخصصان امر طراحی و یا انتخاب شود و باید به این باور نیز برسیم که کت و شلوار تنها لباس مناسب و مطلوب برای آقایان در رسانه‌های تصویری نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلام

      حتما افرادی هم هستن که از ایشون خوششون بیاد ولی فکر کنم تعداد شون کمتر از اوناییه که حس می کنن نچسبه!کلا چهره اش ،با گفتارش همراهی نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج