۴۵۰۴۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«سه‌ گاه» اولین برنامه موسیقیایی جدی شبکه سه

مجید محمودی؛ کارگردان برنامه موسیقیایی «سه‌گاه»که قرار است به‌زودی از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

روزنامه صبا: مجید محمودی؛ کارگردان برنامه موسیقیایی «سه‌گاه»که قرار است به‌زودی از شبکه سه سیما روی آنتن برود با اشاره به جزئیات این برنامه به ما گفت: برنامه «سه‌گاه» یک برنامه موسیقیایی است که در فاز اولش قرار است پخش موسیقی داشته باشیم و از آن‌جایی که شبکه سه به‌عنوان شبکه جوان فاقد یک برنامه موسیقیایی بود و موسیقی‌هایش تنها به برنامه‌های شب عید، یلدا و سایر زمان‌ها معطوف می‌شد از این‌رو به ما سفارش ساخت یک برنامه موسیقیایی دادند. قرار شد که در فاز اول این برنامه ما کلیپ‌های موسیقی بسازیم که شامل موسیقی‌های پاپ و سنتی باشد و در فواصل کنداکتور شبکه سه پخش شود.
«سه‌ گاه» اولین برنامه موسیقیایی جدی شبکه سه

محمودی در ادامه توضیح داد:‌ درنهایت هر هفته یک برنامه زنده ۵۰-۴۰ دقیقه‌ای هم وجود دارد که ما در این برنامه به جمع‌بندی کلیپ‌هایی که در طول هفته پخش می‌شود می‌پردازیم. طبق یک موضوع مشخص موسیقی‌هایی با کدهای تعیین‌شده در نظر گرفته می‌شود که در میان برنامه‌های شبکه سه سیما پخش خواهد شد. مخاطبان هم طبق این کد‌ها به آهنگ مورد علاقه خود رای می‌دهند. در آخر هفته نیز علیرضا بدیع به‌عنوان کارشناس-مجری برنامه درباره اثرهایی که در طول هفته پخش شده، ‌همچنین درباره ژانر،‌ ترانه و خواننده آن‌ اثر به مخاطبان اطلاعات می‌دهد. حتی امکان دارد در این برنامه با خواننده ارتباط تلفنی داشته باشیم. این برنامه بهانه‌ای است برای این‌که کنداکتور شبکه سه موسیقیایی شود. علاوه بر علیرضا بدیع، مجری‌های دیگری هم داریم که از مجری‌های چهره تلویزیون هستند ولی حضورشان قطعی نشده است.

کارگردان برنامه «سه‌گاه» افزود: حتی تیتراژ‌ها هم در این برنامه بررسی می‌شوند. به‌عنوان مثال می‌گوییم که از نظر مخاطبان بهترین تیتراژ برنامه «ماه عسل» کدام بود؟ در فاز اول برنامه مجبور هستیم فعلا کار را برانداز کنیم و تا عید همین روال را پیش می‌بریم و بعد از عید فرم برنامه تغییر می‌کند یعنی مهمان دعوت می‌کنیم و موسیقی زنده خواهیم داشت و...

مجید محمودی در پایان به ما گفت: درحال حاضر ‌ما برای پخش آماده‌ایم اما منتظر اعلام شورای کنداکتور شبکه سه سیما هستیم تا نتیجه پخش و زمان آن قطعی شود. در حال حاضر تیزرها و کلیپ‌های برنامه «سه‌گاه» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج