۴۵۰۵۲۶
۵۰۵۷
۵۰۵۷
پ

عمر باتری ایرپاد های جدید اپل واقعا چقدر است؟

پس از عرضه ایرپادهای جدید اپل به بازار، طی هفته های گذشته شاهد انتشار مقلات و نقد‌های و بررسی بسیاری درباره مزایا و معایب این هدفون بی سیم بوده‌ایم. یکی از مهم‌ترین ویژگی های این محصول جدید که باید با تمرکز زیادی به آن پرداخته شود، طول عمر باتری است.

وب سایت تک شات: پس از عرضه ایرپادهای جدید اپل به بازار، طی هفته های گذشته شاهد انتشار مقلات و نقد‌های و بررسی بسیاری درباره مزایا و معایب این هدفون بی سیم بوده‌ایم. یکی از مهم‌ترین ویژگی های این محصول جدید که باید با تمرکز زیادی به آن پرداخته شود، طول عمر باتری است.
عمر باتری ایرپاد های جدید اپل واقعا چقدر است؟

اپل وعده داده که باتری هدفون‌هایش پس از یک بار شارژ کامل تا 5 ساعت کار می‌کند و جعبه مخصوص شارژ نیز می‌تواند در نقش یک شارژر همراه، 24 ساعت شارژ بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد. اما سوال اینجاست که آیا این وعده اپل واقعا محقق می‌شود. سایر شرکت‌ها نیز پیش از این هدفون‌های بی سیم اختصاصی خود را به بازار عرضه کرده‌اند، برای مثال Gear IconX سامسونگ و اگرچه این محصولات طراحی قابل قبولی دارند، طول عمر باتری آنها مبتنی بر میزان صدای تنظیم شده اغلب بین یک ساعت تا یک ساعت . 15 دقیقه متغیر است.

اما جای نگرانی نیست زیرا ایرپادها نه تنها به وعده خود عمل می کنند بلکه عملکردی فراتر از انتظار دارند. این هدفون‌های بی سیم توانستند پس از یک بار شارژ کامل در تست انجام شده به مدت 6 ساعت و 2 دقیقه موسیقی پخش کنند.

اما نکته جالب تر اینجاست که پس از اتمام شارژ باتری هدفون کاربران می‌توانند با قرار دادن آنها درون جعبه مخصوص شارژ که بیشتر شبیه بسته بندی نخ دندان است، تنها پس از 20 دقیقه از شارژ 0 به 100 درصد برسند. این در حالی است که برای مثال هدفون‌های Gear IconX برای شارژ کامل به یک ساعت و 10 دقیقه زمان نیاز دارند.

به این ترتیب اپل فصل جدیدی در عرصه هدفون‌های بی سیم آغاز کرده است. با وجود اینکه بسیاری از کاربران هیچ علاقه‌ای به طراحی ظاهری این محصول ندارند و آن را مسخره می‌کنند، نمی توان انکار کرد که اپل شروع موفقی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج