۴۵۰۶۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لپ‌تاپ‌های جدید ThinkPad لنوو معرفی شد

در حالی که هنوز ۲ روز دیگر تا شروع رسمی سال جدید میلادی زمان باقی مانده، شرکت‌های سخت افزاری از هم‌اکنون به معرفی محصولات ۲۰۱۷ خود اقدام میکنند. لنوو نیز یکی از همین شرکت‌هاست که ساعاتی پیش نسل جدید لپ‌تاپ‌های ThinkPad با قابلیت‌های جدید معرفی کرد.

وب سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: در حالی که هنوز ۲ روز دیگر تا شروع رسمی سال جدید میلادی زمان باقی مانده، شرکت‌های سخت افزاری از هم‌اکنون به معرفی محصولات ۲۰۱۷ خود اقدام میکنند. لنوو نیز یکی از همین شرکت‌هاست که ساعاتی پیش نسل جدید لپ‌تاپ‌های ThinkPad با قابلیت‌های جدید معرفی کرد.
لپ‌تاپ‌های جدید ThinkPad لنوو معرفی شد

لنوو یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان سخت افزار سال گذشته محسوب می‌شود که علاوه بر یدک کشیدن لقب بزرگ‌ترین تولید کننده پی‌سی در جهان، با تصاحب برند موتورولا روند موفقیت خود در بازار گوشی همراه را همچنان با قدرت ادامه می‌دهد.

این شرکت اگرچه همه ساله سری لپ‌تاپ‌های جدید تینک‌پد که اغلب برای اهالی کسب و کار طراحی می‌شوند را طی روند برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۱۷ معرفی می‌کرد، با این حال به نظر می‌رسد امسال این شیوه کمی تغییر کرده زیرا ساعاتی پیش سری جدید لپ‌تاپ‌های ThinkPad که به تراشه نسل هفتمی Kaby Lake مجهز شده‌اند معرفی گردید.
لپ‌تاپ‌های جدید ThinkPad لنوو معرفی شد

ناگفته نماند که تراشه‌های سری Kaby Lake از USB ۳.۱، HDCP ۲.۲، Thunderbolt ۳ پشتیبانی می‌کند و توان طراحی گرمایی ۹۵ وات دارد. همچنین بر اساس فرایند تولید ۱۴ نانومتری ساخته‌شده، مدلی که قبل از این skylake و broadwelll هم از آن استفاده کرده بودند. این باعث می‌شود که Kaby Lake درر برنامه طولانی‌مدت tick-tock اینتل جای نگیرد.

سری جدید لپ‌تاپ‌های ThinkPad در مدل‌های T۴۷۰, T۴۷۰p, T۵۷۰, L۴۷۰ و L۵۷۰ به بازار عرضه خواهند شد و وجه اشتراک تمامی آن‌ها تجهیز به تراشه Kaby Lake و حافظه ۳D Xpoint اینتل که ادعا می‌شود ۱۰۰ برابر نسبت به حافظه‌های عادی رایج در بازار سریع‌تر قادر به کار کردن هستند است.
لپ‌تاپ‌های جدید ThinkPad لنوو معرفی شد

علاوه بر این تمامی مدل‌های فوق دارای ۱۶ گیگابایتی حافظه رم هستند و لنوو برای افزایش سرعت انتقال هرچه بیشتر اطلاعات در تمامی آن‌ها از درگاه یواس‌بی_سی استفاده کرده است.

به هر حال مدل تینک‌پد ۳۷۰ یک لپ‌تاپ تبدیل پذیر بوده که بدنه آن بر اساس زبان طراحی سری ۳۰۰ و ۴۰۰ یوگا ساخته شده و دارای نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی است. این محصول که وزنی معادل ۱.۴ کیلوگرم داشته قرار است با بهره‌گیری از ویندوز ۱۰ پرو، درگاه تاندربولت ۳ و یک باتری با عمر شارژ ۱۰ ساعته سال آینده با قیمت ۱,۲۶۴ دلاری راهی بازار شود.

مدل تینک‌پد T۵۷۰ به نسبت از سخت افزاری قدرتمندتری همچون نمایشگر ۱۵.۶ اینچی غیر لمسی با رزولوشن ۴K بهره برده و از اسفندماه با قیمت پایه ۱,۰۹۹ دلاری عرضه خواهد شد. البته لنوو نسخه ارتقا یافته ThinkPad ۱۳ را هم به بازار عرضه می‌کند که بسته به سخت افزار مورد نظر می‌توان یکی از مدل‌های آن را با قیمت پایه ۶۷۴ دلاری خریداری کرد.

این شرکت در کنار دستگاه‌های فوق یک داک جانبی با قیمت ۲۸۰ دلاری هم ارائه می‌کند که خروجی‌های بیشتری همچون دو دیسپلی پورت، HDMI, VGA و پنج یواس‌بی ۳ در کنار امکان استفاده از Thunderbolt ۳ به عنوان شارژر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج