۴۵۰۶۲۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پاسخ ظریف به درخواست‌ آزادی نرگس کلباسی

محمد جواد ظریف به نامه تعدادی از هنرمندان، اساتید و حقوق‌دانان کشور به خود در خصوص نرگس کلباسی، ایرانی نیکوکار در هند که خواهان مساعدت‌های هرچه بیشتر وزارت امور خارجه شده بودند، پاسخ داد.

خبرگزاری ایسنا: محمد جواد ظریف به نامه تعدادی از هنرمندان، اساتید و حقوق‌دانان کشور به خود در خصوص نرگس کلباسی، ایرانی نیکوکار در هند که خواهان مساعدت‌های هرچه بیشتر وزارت امور خارجه شده بودند، پاسخ داد.

متن نامه وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

«فرهیختگان گرامی، حقوقدانان و هنرمندان عزیز

سلام علیکم؛

نامه شما در خصوص نگرانی از وضعیت سرکار خانم نرگس کلباسی، بانوی نیکوکار و نوع دوست ایرانی که زندگی خود را وقف کمک به کودکان نیازمند و ایتام هندی کرده را دریافت کردم. همکاران من در بخش‌های مرتبط وزارت امور خارجه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو و سرکنسولگری کشورمان در حیدرآباد، همان گونه که از ابتدای موضوع پیش قدم و پیش رو در کمک به این بانوی گرامی بوده‌اند، اینک نیز به طور مستمر وضعیت وی را تحت نظر دارند و برای کمک و آزادی هر چه سریع‌تر ایشان با استفاده از ظرفیت‌های متعدد دیپلماتیک، کنسولی و حقوقی تلاش می‌کنند.

همان گونه که اطلاع دارید شخصاً در جریان سفر اخیرم به هند نیز موضوع رسیدگی عادلانه به وضعیت سرکار خانم کلباسی را در مذاکرات با مقامات عالی رتبه هندی مطرح کردم. اطمینان می‌دهم هدف همه ما رهایی فوری‌تر ایشان از این مصائب و مشکلات و رسیدگی عادلانه با در نظر گرفتن خدمات خیرخواهانه ایشان به محرومین است.

اینجانب از دقت نظر و توجه شما عزیزان به مسؤولیتی که همه ما در قبال هموطنان مان در سراسر جهان داریم تشکر می‌کنم و حضور آگاهانه تان در صحنه‌های یاری و خیرخواهی را یاور و پشتیبان دستگاه دیپلماسی کشور می‌دانم و اطمینان خاطر می‌دهم که وزارت امور خارجه تا حصول نتیجه مطلوب، مساعی خود را در این زمینه تداوم خواهیم داد.

در پایان مجددا تاکید می‌کنم وزارت امور خارجه حمایت از کلیه شهروندان ایرانی مقیم خارج اعم از دانشجویان (بویژه دانشجویان عزیزی که در هند به تحصیل اشتغال داشته و اخیرا دچار مشکلاتی بوده‌اند)، فرهیختگان، تجار و سایر هم‌وطنان در اقصی نقاط جهان را وظیفه خود می‌داند و از همه توان و ظرفیت خود برای حمایت از آنان و استیفای حقوق شان استفاده خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید محبی

      ایول به اقای ظریف

    • بدون نام

      برو بفکر مردم باش به بیچارگی افتادن در آینده نزدیک پول ایران وب جا دستمال کاغذی باید استفاده کرد

    • بدون نام

      همین الانم چندان ارزشی نداره
      ۴۱۰۰۰ به ۱

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج