۴۵۰۷۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آبی‌های لندنی بی‌دنده و ترمز به پیش می‌تازند

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

تیم آماده چلسی راحت تر از حد تصور در باکسینگ دی از سد بورنموث گذشت تا با اقتدار بر صدر جدول تکیه بزند. نگاهی متفاوت به بازی چلسی و بورنموث از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: چلسی در روزی که دیگو کاستا را به علت محرومیت در اختیار نداشت، این بار با درخشش پدرو رودریگز توانست با ۳ گل از سد بورنموث عبور کند. پدرو در این بازی دو گل زد، ادن هازارد نیز یک پنالتی گرفت و خودش آن را تبدیل به گل کرد. سسک فابرگاس نیز نمایش درخشانی داشت و یک پاس گل داد. بدین ترتیب چلسی به ششمین برد طی ۸ رویارویی اخیر با بورنموث دست یافت و با کسب دوازدهمین برد پیاپی در لیگ برتر، حضور خویش در صدر جدول طی کریسمس را تثبیت کرد.

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

۱۲ برد پیاپی شاگردان آنتونیو کونته به معنای شکستن رکورد ۱۱ برد متوالی آبی ها در سپتامبر ۲۰۰۹ بود. تا پیش از این مسابقه، هرگز در تاریخ باشگاه چلسی، ۱۲ برد پیاپی در لیگ وجود نداشت. در صورتی که چلسی به ۳ برد متوالی دیگر دست یابد، رکورد ۱۴ پیروزی متوالی آرسنال بین فوریه و آگوست ۲۰۰۲ را شکسته و در لیگ برتر تاریخساز خواهد شد.

چلسی برای پنجمین بار توانسته کریسمس را با صدرنشینی سپری کند. آبی ها در ۴ فصلی که کریسمس را با صدرنشینی به پایان رسانده اند، در پایان فصل نیز عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

چلسی از سال ۲۰۰۳ تاکنون در باکسینگ دی شکست نخورده است. آبی ها با این پیروزی توانستند انتقام شکست فصل پیش مقابل بورنموث در ورزشگاه استمفورد بریج را بگیرند.

بورنموث پس از ۶ سال در باکسینگ دی شکست خورد. گیلاس ها که طی ۶ باکسینگ دی قبلی فقط یک گل خورده بودند، در این بازی ۳ بار تسلیم شدند.

آنتونیو کونته طی ۱۸ مسابقه لیگ برتر در سال ۲۰۱۶ به ۱۵ برد رسیده در حالی که ادی هاو طی ۳۷ مسابقه لیگ برتر در سال ۲۰۱۶ صاحب ۱۲ برد شده است. کونته نخستین مربی در تاریخ لیگ برتر شد که طی ۱۸ بازی نخست به این تعداد پیروزی دست یافت.

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

در غیاب دیگو کاستا و انگولو کانته، باز هم موتور چلسی خاموش نشد. سسک فابرگاس در خط هافبک به میدان رفت تا کنار نمانیا ماتیچ نمایش خوبی را ارائه بدهد و ویلیان به خط حمله منتقل گردید تا به همراه پدرو نقش وینگرهای ادن هازارد را ایفا کنند.

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

همگان انتظار داشتند تا خرید پر سر و صدای تابستانی چلسی یعنی میشی باشوایی در غیاب دیگو کاستا برای اولین بار در ترکیب اصلی آبی ها قرار بگیرد ولی تنها پیشرفت باشوایی در این بازی، حضور روی نیمکت ذخیره ها به جای سکونشینی و سپس حضور چند ثانیه ای درون زمین بود!

بازگشت جونیور استانیسلاس از مصدومیت، حضور برد اسمیث و آندرو سورمن در ترکیب اصلی بورنموث و نیمکت نشینی کالوم ویلسون از نکات بارز این بازی بود.

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

عجیب این که درصد مالکیت، تعداد و دقت پاس های سالم چلسی از بورنموث کمتر بود. ۴۰۰ پاس سالم برای چلسی با دقت ۸۴% و ۵۰۹ پاس سالم برای بورنموث با دقت ۸۶%

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

با این که چلسی در این بازی ۱۴ شوت زد ولی تنها ۴ شوت آبی ها داخل چارچوب بود که ۳ شوت نیز تبدیل به گل شد! از این ۴ شوت داخل چارچوب، ۲ شوت توسط هازارد زده شد.

هر ۳ پاسور برتر زمین به تیم بورنموث تعلق داشتند؛ چارلی دنیلز، هری آرتر و استیو کوک به ترتیب با ۸۱، ۶۷ و ۵۷ پاس سالم

عملکرد ادن هازارد در این بازی خارق العاده بود؛ ۵ شوت، ۵۶ پاس و دقت پاس ۸۶%، ۶ توپ بلند با دقت ۱۰۰%، ۴ پاس کلیدی، ۱۹ دوئل موفق، ۱۵ دریبل که ۱۳ تا با موفقیت انجام شد. هازارد در این بازی توانست پنجاهمین گل خویش در لیگ برتر را به ثمر برساند.

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

ادن هازارد ششمین بازیکن تاریخ باشگاه چلسی است که از مرز ۵۰ گل عبور می کند. پیش از وی، بازیکن هایی همچون فرانک لمپارد، دیدیه دروگبا، جیمی فلوید هسلبنک، جان فرانکو زولا و ایدور گودیانسن به چنین موفقیتی دست یافتند.

سرعت رسیدن ادن هازارد به رکورد ۵۰ گل لیگ با پیراهن چلسی، در بین ۶ گلزن برتر تاریخ این باشگاه در رده چهارم قرار می گیرد. هاسلبنک، دروگبا و گودیانسن به ترتیب با ۸۴، ۱۰۶ و ۱۵۳ بازی از مرز ۵۰ گل در لیگ برتر با پیراهن چلسی عبور کردند ولی ادن هازارد پس از ۱۵۵ بازی به چنین رکوردی دست یافت.

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

سسک فابرگاس در این بازی توانست به رکورد ۹۸ پاس گل دست یابد. تنها وین رونی، فرانک لمپارد و رایان گیگز به ترتیب با ۱۰۱، ۱۰۲ و ۱۶۲ پاس گل در تاریخ لیگ برتر، بالاتر از سسک فابرگاس قرار دارند. فابرگاس در هر ۳ بازی که در فصل جاری لیگ برتر وارد ترکیب اصلی چلسی شده، گل زده یا پاس گل داده است.

آنتونیو کونته و ادی هاو از عملکرد تیم های خود راضی بودند. کونته از نمایش فوق العاده هازارد متعجب نشد. این مربی ارزشمند ایتالیایی اگر چه فقط چند ثانیه به میشی باشوایی فرصت داد اما با انتقال قرضی وی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه مخالفت کرد.

خواندنی‌های آماری چلسی - بورنموث

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج