۴۵۰۸۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«ترین»‌های نقل‌وانتقالات زمستانی

حدود یک هفته تا آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی‌مانده است. اغلب سرمربی‌ها تلاش می‌کنند تا نقاط ضعف تیم‌های‌شان را با جذب بازیکنان سایر تیم‌ها برطرف کنند.

روزنامه شهروند: حدود یک هفته تا آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی‌مانده است. اغلب سرمربی‌ها تلاش می‌کنند تا نقاط ضعف تیم‌های‌شان را با جذب بازیکنان سایر تیم‌ها برطرف کنند. باشگاه‌ها به دنبال از دست ندادن بازیکنان موثرشان هستند و بازیکنان به دنبال بررسی پیشنهاد وسوسه‌کننده، بازار نقل‌وانتقالات به روزهای هیجان‌انگیز خود نزدیک شده، مذاکرات در جریان است و هر لحظه ستاره‌ها جابه‌جا می‌شوند. لیست ورودی و خروجی تیم‌ها هر روز تغییر می‌کند و گمانه‌زنی‌ها فراوان است اما برخی از بازیکنان مشتری‌های بیشتری دارند که به آنها بمب یا شاه‎ماهی می‌گویند. هر تیمی بتواند شاه‌ماهی‌های بیشتری بگیرد، برنده نقل‌وانتقالات می‌شود هرچند که جذب بازیکنان بیشتر به معنی موفقیت یک تیم نیست.

سروش‌رفیعی؛ جذاب‌ترین

سروش رفیعی یکی از بازیکنانی است که هر تیمی دوست دارد او را به خدمت بگیرد، سروش، پس از به پایان رساندن دوران خدمتش، جزو بازیکنان آزاد محسوب می‌شود اما نعیم سعداوی معتقد است این بازیکن با فولاد قرارداد دارد و در نیم‌فصل دوم برای این تیم به میدان می‌رود. تراکتورسازی و پرسپولیس هم از اصلی‌ترین مشتریان او هستند اما رفیعی همواره گفته که دوست دارد به اروپا برود. اگر شرایط لژیونر شدن او فراهم نشود، جذب این بازیکن می‌تواند سبب محبوبیت مدیرعامل باشگاه جدیدش شود. سروش اصلی‌ترین شاه‌ماهی نقل و انتقالات است که می‌تواند در هر تیمی تاثیرگذار باشد.

رحیم زهیوی؛ محتمل‌ترین

با اعلام نصرالله عبداللهی، رحیم زهیوی مهاجم شماره ١٠ استقلال‌خوزستان در لیست خرید علیرضا منصوریان قرار دارد و یکی از بازیکنانی است که استقلال تمایل دارد او را به خدمت بگیرد. زهیوی به دلیل مشکلات مالی موجود در استقلال خوزستان می‌تواند از این تیم جدا شود اما مشکل بزرگ، درخواستی است که سیروس پورموسوی، سرمربی این تیم از او و سایر بازیکنان برای ماندن در این تیم داشته، زهیوی از سپاهان هم پیشنهاد خوبی دارد اما همواره اعلام کرده که دوست دارد در استقلال یا پرسپولیس بازی کند. با توجه به اعلام محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس مبنی بر عدم حضور نام زهیوی در لیست برانکو، به نظر می‌رسد در صورتیکه مشکل خاصی رخ ندهد، این بازیکن استقلالی خواهد شد.

سیدمهدی رحمتی؛ جنجالی‌ترین

مشکلات موجود بین سید مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان به اوج خود رسیده و حتی خبرهایی درباره حضور او در لیست خروجی‌های استقلال هم شنیده شده است. رحمتی اگر از استقلال جدا شود مشتریان دست به نقد زیادی خواهد داشت اما باشگاه استقلال هم به راحتی گلر سابق تیم‌ملی را از دست نمی‌دهد، بحث‌هایی درباره احتمال معاوضه این بازیکن با ایمان مبعلی مطرح شده که البته همه‌چیز در حد شنیده‌هاست، نفت بی‌میل نیست که رحمتی را به خدمت بگیرد و حتی گفته می‌شود علی دایی شخصا با او تماس گرفته و اعلام کرده اگر از استقلال جدا شد، به نفت بیاید. رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال درحال حاضر مخالف سرسخت جدایی رحمتی از این تیم است، تیم‌های زیادی هستند که منتظرند رحمتی از استقلال جدا شود تا چک‌های میلیونی برای او امضا کنند.

بختیار رحمانی؛ بی‌انگیزه ترین

یکی از بازیکنانی که با سر و صدای فراوان در ابتدای فصل به استقلال پیوست، بختیار رحمانی بود.‌هافبک سابق تراکتورسازی درحالیکه پیشنهاد خوبی از پرسپولیس و فولاد داشت ترجیح داد راهی پایتخت و شاگرد علیرضا منصوریان شود. شرایط اما به گونه‌ای رقم خورد که کاپیتان سابق فولاد در بیشتر بازی‌های استقلال، نیمکت‌نشین شود و به گفته بسیاری در لیست خروجی‌های این تیم قرار بگیرد. فولاد یکی از مشتریان پر و پا قرص بختیار رحمانی است و بعید نیست او دوباره راهی تیم سابق خودش شود. نعیم سعداوی هم بی‌میل نیست که بعد از ساسان انصاری، یک بازیکن نیمکت‌نشین دیگر را هم به خدمت گرفته و احیا کند.

ایمان مبعلی؛ بهترین

«مهندس» تمام نشدنی به نظر می‌رسد، ایمان مبعلی اعلام کرده بود ممکن است در نیم‌فصل، فوتبال را کنار بگذارد حالا با پیشنهاد رسمی استقلال مواجه شده، او که علاقه زیادی داشت فوتبالش را در استقلال به پایان برساند در ابتدای فصل نتوانست راهی این تیم شود اما آن‌قدر خوب بازی کرد که مدیران استقلال دست به دامانش شوند و رسما از او برای پیوستن به استقلال دعوت کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که علی دایی مخالف جدی این انتقال است اما شاید او هم دوست ندارد مبعلی، آخرین نیم‌فصل دوران بازیکنی‌اش را در تیمی غیراز تیم محبوبش سپری کند.

محمدرضا خلعتبری؛ مبهم‌ترین

مدت‌ها از سر و دست شکستن باشگاه‌ها برای جذب محمدرضا خلعتبری گذشته است، او در گسترش‌فولاد عملکرد خوبی نداشت و گمانه‌زنی‌ها حاکی از حضورش در فهرست خروجی‌های این تیم است. خلعتبری مدت‌هاست از روزهای اوجش فاصله دارد اما تجربه نشان داده بازیکنانی مثل او به یک‌باره اوج می‌گیرند. چه آینده‌ای در انتظار خلعتبری است؟ احتمالا خودش هم نمی‌داند که نیم‌فصل دوم قرار است در چه تیمی بازی کند، شاید هم دوباره به سپاهان برگردد.

آینده را انتخاب کن

روزهای جذابی در انتظار فوتبال ایران است، برخلاف تیم‌های اروپایی، باشگاه‌های ایران اغلب در نیم‌فصل بازیکنان زیادی را به خدمت می‌گیرند. این آخرین فرصت سرمربیان برای تقویت تیم‌شان است، هواداران منتظر تماشای عملکرد مدیرعامل باشگاه‌شان هستند، آینده خیلی‌ها در گروی انتخاب‌هایی است که قرار است انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج