۴۵۰۹۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

HTC سال ۲۰۱۷ سه گوشی جدید معرفی می‌کند

شرکت HTC همین چند وقت پیش اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۲۳ دی ماه کنفرانس خبری برای معرفی یکسری از محصولات جدیدش برگزار کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت HTC سال خوبی را در حوزه‌ی موبایل پشت‌سر نگذاشت. این عدم موفقیت تنها به گوشی HTC ۱۰ هم محدود نمی‌شود و سایر گوشی‌های این شرکت هم با کاهش فروش مواجه شدند. البته این شرکت سعی کرده با تخفیف‌های ویژه مردم را به خرید محصولات جدیدش تشویق کند. با این حال کم‌کم به زمان معرفی و عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی این شرکت نزدیک می‌شویم. محصولی که به احتمال زیاد در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد.

HTC سال 2017 سه گوشی جدید معرفی می‌کند

شرکت HTC همین چند وقت پیش اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۲۳ دی ماه کنفرانس خبری برای معرفی یکسری از محصولات جدیدش برگزار کند. هنوز نمی‌دانیم که این محصولات جدید چه چیزهایی هستند. شاید یک محصول مخصوص برای واقعیت مجازی باشند یا حتی گوشی‌های جدید. مدتی پیش هم گفته شد که HTC دیگر قصد ندارد گوشی جدیدی راهی بازار کشور آمریکا کند. چرا که استقبال از محصولات این شرکت در آمریکا چندان بالا نبوده و همچنین HTC منابع لازم برای این کار را هم ندارد.

با این شرایط برخی از رسانه‌های کشور تایوان به این موضوع اشاره کرده‌اند که HTC قصد دارد یک گوشی پرچم‌دار و دو تلفن همراه میان‌رده در سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند. هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ها کی معرفی می‌شوند. شاید در MWC ۲۰۱۷ شاهد معرفی یکی از این گوشی‌ها باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج