۴۵۱۰۷۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رونمایی از اسپیکر سامسونگ با طراحی نوستالژیک

سبک و سیاق طراحی اسپیکر بی‌سیم H۷ سامسونگ نوستالژیک بوده، با این حال بدنه تمام فلزی آن می‌تواند هنوز هم حس یک دستگاه مدرن را در خانه افراد ایجاد کند.

وب سایت فارنت: شروع سال جدید میلادی هرچند برای بسیاری از افراد دوره استراحت و گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود، با این حال برای اهالی رسانه و به خصوص حوزه فناوری روزهای پرکاری است؛ زیرا در هفته‌های آغازین سال ۲۰۱۷ کار فشرده‌ای را در پوشش دادن دو نمایشگاه MWC۲۰۱۷ و CES۲۰۱۷ پیش روی دارند.

رونمایی از اسپیکر سامسونگ با طراحی نوستالژیک

شرکت سامسونگ نیز که همه ساله به طیف وسیعی از لوازم خانگی، صوتی و تصویری خود در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ حضور پیدا می‌کند، امسال کمی زودتر به پیشواز این نمایشگاه رفته و در اولین اقدام خود ساعاتی پیش از اسپیکر بی‌سیم H۷ رونمایی کرد.

سبک و سیاق طراحی اسپیکر بی‌سیم H۷ سامسونگ نوستالژیک بوده، با این حال بدنه تمام فلزی آن می‌تواند هنوز هم حس یک دستگاه مدرن را در خانه افراد ایجاد کند. اگرچه سامسونگ با صرف هزینه‌ای گزاف به تازگی شرکت Harman را خریداری کرده، با این حال از فناوری‌های این غول صوت و تصویری در اسپیکر H۷ استفاده نشده است.

بر روی قسمت فوقانی این دستگاه تنها دو پیچ تنظیم قرار گرفته که یکی برای کنترل ولوم خروجی بوده و دیگری وظیفه تغییر موزیک در حال پخش را بر عهده خواهد داشت. این اسپیکر همچنین قادر است علاوه بر اتصال به دستگاه‌های جانبی، به سرویس‌های ارائه دهنده استریم موزیک نیز متصل شود.

اسپیکر بی‌سیم اچ ۲ همچنین صدا را با فناوری UHQ و به صورت ۳۲ بیتی و فرکانس ۳۵ هرتز ارائه می‌کند. البته سامسونگ از الگوریتم‌های خاصی استفاده کرده که ادعا می‌کند صدای خروجی را بیشتر از فناوری‌های اچ‌دی کنونی بهبود می‌بخشد. این ویژگی زمانی که موسیقی خود را از طریق سرویس‌های استریم آنلاین موزیک همچون اسپاتیفای گوش می‌دهید بسیار موثر است و با فعال کردنش می‌توانید تفاوت را به‌خوبی حس کنید.

شرکت کره‌ای همچنین قرار است ساندبار MS۷۵۰ را هم در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ به نمایش درآورد که برای اولین بار عملکرد ساب ووفر مستقیم را به این دستگاه اضافه کرده است. در نهایت بایستی منتظر معرفی بلوری پلیر M۹۵۰۰ UHD از سوی سامسونگ در نمایشگاه مذکور باشیم که قادر است پس از اتصال به نمایشگر تمام تنظیمات اولیه را انجام داده و در کمترین زمان ممکن تصویر را ارائه کند. شرکت کره‌ای هنوز به طور رسمی اطلاعاتی در رابطه با زمان و قیمت عرضه این محصولات منتشر نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج