جاباما
۴۵۱۰۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترامپ: مذاکرات خوبی با اوباما داشتم

دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا پس از نزاع توئیتری با باراک اوباما و انتقاد از وی به دلیل مانع تراشی در روند &#۰۳۹;انتقال آرام قدرت&#۰۳۹; گفت: مذاکرات خوبی با اوباما داشته است.

خبرآنلاین: دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا پس از نزاع توئیتری با باراک اوباما و انتقاد از وی به دلیل مانع تراشی در روند 'انتقال آرام قدرت' گفت: مذاکرات خوبی با اوباما داشته است.

ترامپ در خارج از کلوپ «مار- ای- لاگو/ Mar-a-Lago» خود در فلوریدا به خبرنگاران گفت: با اوباما مذاکرات بسیار خوب و یک گفت وگوی عمومی داشتم.

ترامپ همچنین گفت که کنفرانسی مطبوعاتی را در اوایل ماه ژانویه برگزار خواهد کرد. وی از زمان پیروزی اش در انتخابات کنفرانس مطبوعاتی کاملی نداشته است.

ترامپ پیشتر در پیامی توئیتری از «مار-آی لاگو» که تعطیلات را به همراه خانواده اش در آنجا بسر می برد گفته بود: تلاش می کنم توجهی به اظهارات تحریک آمیز و موانع اوباما نداشته باشم.

به دنبال توئیت ترامپ، اوباما در مصاحبه ای مدعی شد که اگر در انتخابات سال ۲۰۱۶ رقابت می کرد با پیام امید می توانست پیروز شود.

«شان اسپینسر» گزینه ترامپ به عنوان سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید درباره منظور ترامپ از موانع بر سر انتقال آرام قدرت، از پاسخگویی در این زمینه خودداری کرد و گفت توئیت های ترامپ گویا هستند.

ترامپ در پاسخ به پرسش ای بی سی نیوز درباره انتقال آرام قدرت گفت: من فکر می کنم این انتقال به آرامی در حال انجام است و خیلی خوب است، شما این طور فکر نمی کنید؟

ای بی سی نیوز نوشت: اوباما تاکنون بارها درباره انتقال ارام قدرت و پایبندی به سنت های کشور ابراز تعهد کرده است و با وجود اختلافاتش با ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی به این تعهدات پایبند خواهد بود و ترامپ را تا ساختمان «کپیتال» (کنگره) همراهی و در مراسم سوگند وی در تاریخ ۲۰ ژانویه(اول بهمن) شرکت خواهد کرد.

ترامپ عصر دوشنبه ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) با کسب ۳۰۴ رای الکترال رسما از سوی مجمع گزینشگران آمریکا به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج