۴۵۱۱۱۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دادستان کل کشور: سران فتنه توبه کنند

دادستان کل کشور گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی هوشیاری را در برابر توطئه های دشمنان و حرکت های اسلام ستیزانه آنان نشان دادند.

خبرگزاری ایرنا: دادستان کل کشور گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی هوشیاری را در برابر توطئه های دشمنان و حرکت های اسلام ستیزانه آنان نشان دادند.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری روز پنجشنبه در همایش بصیرت و روشنگری ۹ دی در مصلای تبریز با اشاره به اینکه رهبری مصلحت را به محاکمه نشدن سران فتنه دانستند، گفت: برای اینکه به دامن دشمن پناه نبرند در حصر خانگی به سر می برند و در صورتی که اعتراف به اشتباه کرده و توبه کنند، مشمول رافت اسلامی می شوند.

وی با بیان اینکه فتنه گران تاکنون توبه نکرده و به درستی اعمال زشت و مجرمانه خود اصرار دارند، اظهار کرد: تلاش برای براندازی نظام توطئه سبکی نیست زیرا تقلب در انتخابات بهانه ای برای آشوب و منظور اصلی فتنه گران ضربه زدن به اصل نظام بود.

وی با اشاره به لطف و عنایت نظام به کسانی که پیشینه انقلابی دارند و خطایی مرتکب شده اند، گفت: در اصل آنها باید محاکمه شده و در قبال خون های ریخته شده و خسارت های وارد شده به کیان و آبروی انقلاب پاسخگو باشند زیرا به موجب قانون عاملان جرم باید مجازات شوند.

دادستان کل کشور گفت: آنها که مدعی حمایت از ارای مردم بودند ای کاش توبه کرده و از رهبری و مردم عذرخواهی می کردند.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه بسیاری از حامیان جریان سبز به محض متوجه شدن به اصل فتنه در مقابل آن جریان برخاستند و عده ای کنار کشیده و عده ای هم سکوت کردند، گفت: صحنه گردانان اصلی فتنه در داخل کشور همچنان بر مواضع خود ماندند و پس از درک ماهیت فتنه کنار نکشیده و بر مواضع خود اصرار کردند.

وی با اشاره به اینکه آنها( سران فتنه) مدعی محاکمه طرف مقابل هستند، گفت: این در حالی است که طرف مقابل هر اشتباهی داشت در پی از بین بردن نظام نبود.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه پیش از فتنه ۸۸ هم شخصی در لباس مرجع تقلید درصدد براندازی نظام بود، اظهار کرد: برای این نظام و انقلاب خون های بسیاری ریخته شده است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی اجازه پایمال شدن این خون ها را نمی دهند.

وی با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و با استفاده از تحلیلگران کارکشته درصدد مقابله با جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: نفوذ یکی از راهبرد های دشمن است و برای نفوذ به فکر و اندیشه جوانان و نوجوانان ما بیشترین استفاده را از فضای مجازی می برد.

حجت الاسلام منتظری فضای مجازی را فتنه گاه دشمن دانست و گفت: دولت باید با تشکیل ستاد بحران تمامی امکانات خود را برای اصلاح و هدایت این فضا بکارگیرد.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات دشمن بیشترین استفاده را از این فضا خواهد برد، گفت: در کنار ترویج فساد جنسی و قبح زدایی از مقدسات، سلب اعتماد جامعه از مسئولان یکی دیگر از شیوه های فتنه گری دشمن است و طرح موضوع پول های قوه قضائیه هم در این راستا بود.

دادستان کل کشور دو قطبی کردن جامعه و نسبت دادن دروغ علیه رهبری را از دیگر حربه های دشمن برای ضربه زدن به نظام عنوان کرد و گفت: بهره برادری صدای آمریکا از یک فایل صوتی و استفاده از پسرقائم مقام معزول رهبری برای اهانت به مقام عظمای ولایت نشانه این است که آنها از هر شیوه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند و باید بدانند مردم ایران هوشیار و آگاه به این حرکت های اسلام ستیزانه هستند.

وی با تاکید بر تجزیه و تحلیل وقایع منتهی به ۹ دی سال ۸۸ ، گفت: از زمان پیامبر گرامی اسلامی حضرت محمد مصطفی (ص) دشمنان اسلام از فتنه برای ضربه زدن به این دین آسمانی بهره برده اند.

دادستان کل کشور با تاکید بر بصیرت برای مقابله به این فتنه ها، گفت: ملاک برای تشخیص فتنه، روش پیامبر گرامی اسلام (ص)، ائمه اطهار (ع) و در زمان معاصر دیدگاه امام خمینی (ره) و دستورات خلف صالح ایشان امام خامنه ای مد ظله العالی است.

وی با اشاره به اینکه ریشه فتنه ۸۸ در اتاق فکر آمریکا، انگلیس ، اسرائیل و برخی دیگر از کشورهای اروپایی بود، گفت: استکبار جهانی در مدت ۳۰ سال از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۸۷ از ناحیه جمهوری اسلامی ناکامی های فراوانی داشت و درصدد جبران شکست ها در فتنه ۸۸ بود.

حجت الاسلام منتظری تقابل جمهوری اسلامی با استکبار را راهبردی دانست و گفت : جمهوری اسلامی در بسیاری از صحنه ها از جمله کودتای نظامی آمریکا پس از انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی، جنگ تحمیلی ، تقابل با گروه های منافق داخلی ، حمایت از مردم فلسطین و همراهی با حزب الله لبنان و مقابله با تکفیری ها پیروز بوده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج