۴۵۱۱۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

لیورپول در هفته هجدهم لیگ برتر باز هم یک فوتبال تماشاگر پسند را ارائه داده و مقابل استوک سیتی آتش بازی به راه انداخت. نگاهی متفاوت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: دیدار تیم های لیورپول و استوک سیتی در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر تبدیل به یک بازی جذاب شد که در نهایت نیز با برتری ۴-۱ قرمزها خاتمه یافت. جاناتان والترز گل نخست این بازی را در دقایق ابتدایی به ثمر رساند اما شاگردان یورگن کلوپ با حمایت تماشاگران در ورزشگاه آنفیلد، حملات بی امانی را ترتیب داده و با درخشش روبرتو فیرمینو، سادیو مانه و آدام لالانا نتیجه بازی را با یک توفان ۱۰ دقیقه ای انتهای نیمه اول، کاملاً تغییر دادند.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

به هر حال استوک سیتی همچنان در حسرت یک برد در لیگ برتر و در زمین لیورپول باقی ماند هر چند که سفال گر ها در فصل گذشته موفق به شکست لیورپول در همین ورزشگاه شدند اما آن بازی در چارچوب جام اتحادیه برگزار می شد.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

لیورپول طی ۷ رویارویی اخیر با استوک در لیگ برتر، به ۶ برد دست پیدا کرده ولی تنها باخت قرمزها به سفال گر ها با نتیجه باورنکردنی ۶-۱ در ماه می ۲۰۱۵ رقم خورده است. شاید پیروزی ۴-۱ در این بازی بهترین مرهم بر زخم های آن شکست دردناک و تحقیر آمیز لیورپول بود. لیورپول طی هر دو مسابقه اخیر لیگ برتری در مقابل استوک سیتی در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه مشابه ۴-۱ پیروز شده است.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

لیورپول طی ۱۶ بازی خانگی اخیر در لیگ برتر شکست نخورده است که در حال حاضر طولانی ترین رکورد شکست ناپذیری خانگی در بین کلیه تیم های لیگ برتر محسوب می شود. آخرین رکورد شکست ناپذیری خانگی لیورپول در رقابت های لیگ برتر به ۳۱ بازی بدون باخت بین دسامبر ۲۰۰۷ تا آگوست ۲۰۰۹ باز می گردد.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

ورزشگاه آنفیلد هرگز برای مارک هیوز خوش یُمن نبوده زیرا وی به عنوان مربی هرگز در آنفیلد پیروز نشده و به عنوان بازیکن نیز سنگین ترین باخت دوران فوتبال خود را با نتیجه ۷-۱ در همین ورزشگاه تجربه کرد.

سادیو مانه طی ۱۰ بازی اخیر توانسته در ۸ گل تیمش نقش مستقیم ایفا کند. البته در این بازی هیچ گل یا پاس گلی به نام وی ثبت نشد. در صحنه تک گل استوک سیتی، لو دادن توپ توسط مانه و جاگیری ضعیف سیمون مینیوله منجر به فرو ریختن دروازه قرمزها گردید. سادیو مانه پایه گذار گل اول بود و در صحنه گل سوم به قدری بد شانس نشان داد که گل به نام مدافع حریف نوشته شد اما باید ادعا کنیم که مانه در دو گل لیورپول تأثیر به سزایی داشت و شاید ایراد از نوع ثبت آمار ها باشد که فقط گل یا پاس گل مستقیم را لحاظ می کنند. با توجه به همین نقطه ضعف آماری باید بگوییم که دیووک اوریگی نیز سازنده گل سوم قرمزها بود.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

گل جاناتان والترز هافبک ایرلندی استوک سیتی پانصدمین گل فصل جاری لیگ برتر بود که باعث شد تا همچنان یورگن کلوپ در حسرت ۳ کلین شیت پیاپی در لیگ برتر باقی بماند. والترز برای ششمین بار به لیورپول گل زد تا اثبات کند که گربه سیاه این تیم است. لیورپول برای اولین بار از ماه می، گل نخست بازی را در آنفیلد دریافت کرد. کلوپ در این بازی برای اولین بار از ترکیب ثابت مشابه طی ۳ بازی پیاپی لیگ برتر استفاده نمود.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

تقابل گلن جانسون، جو آلن و پیتر کراوچ با لیورپول از نکات جالب این بازی بود. تعداد گل های زده جو آلن طی ۱۸ هفته برای استوک از کل گل هایی که او برای لیورپول زد، بیشتر است. معمولاً کراوچ یک مهاجم نیمکت نشین در تیم استوک سیتی است ولی مارک هیوز در بازی هایی که تیمش در مقابل لیورپول قرار می گیرد، از کراوچ استفاده بیشری می کند. در این بازی نیز هیوز ترجیح داد تا بویان کرکیچ را روی نیمکت گذاشته و پیتر کراوچ را به میدان بفرستد. کراوچ در این بازی مورد تشویق هواداران قرمزها قرار گرفت.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

استوک سیتی برای چهارمین بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند. ابراهیم آفلای به عنوان یار تعویضی برای اولین بار از آوریل گذشته، در لیگ برتر به میدان رفت.

لیورپول از ژانویه ۲۰۱۶ تاکنون در آنفیلد شکست نخورده است. قرمزها باید در مسابقه بعدی به مصاف منچستر سیتی بروند و به همین دلیل، پپ گواردیولا تقریباً مخفیانه در ورزشگاه آنفیلد حضور یافت تا حریف بعدی سیتیزن ها را از نزدیک محک بزند. گرت ساوت گیت، دیوید مویس و استیون جرارد هم برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

آلبرتو مورنو در این بازی برای صدمین بار به میدان رفت. آدام لالانا با ۷ گل و ۶ پاس گل مؤثرترین هافبک در فصل جاری لیگ برتر است.

۶۴% مالکیت توپ برای لیورپول، مجموع ۲۰ شوت برای لیورپول و فقط ۶ شوت برای استوک

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

۵۱۵ پاس سالم و دقت پاس ۸۲% برای لیورپول در مقابل ۲۵۶ پاس سالم و دقت پاس ۷۳% برای استوک

باز هم جردن هندرسون بیشترین تعداد پاس را به نام خویش ثبت کرد. جردن هندرسون، جیمز میلنر و جورجینیو واینالدوم به ترتیب با ۷۰، ۶۳ و ۵۹ پاس

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

دیان لاورن و راگنار کلاوان در غیب جوئل ماتیپ زوج خط دفاعی لیورپول را تشکیل داده و اتفاقاً عملکرد خوبی داشته اند. در این بازی، لاورن و کلاوان مجموعاً ۱۴ دفع توپ، ۳ تکل موفق و ۷ نبرد تن به تن را به ثبت رساندند.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

دنیل استوریج چند ثانیه پس از حضور در زمین توانست صدمین گل لیگ برتری لیورپول در دوران مربیگری یورگن کلوپ را به ثبت برساند. کلوپ پس از ۴۸ بازی روی نیمکت قرمزها به مرز ۱۰۰ گل دست یافت. قرمزها در سال ۲۰۱۶ مجموعاً ۸۶ گل به ثمر رسانده اند که بیشترین تعداد گل زده این تیم طی یک سال میلادی بعد از سال ۱۹۸۵ است. تیم رؤیایی لیورپول در سال ۱۹۸۵ فقط یک گل بیشتر از این تیم کنونی زده بود.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

استوک سیتی طی ۷ بازی نخست بیرون خانه در فصل جاری لیگ برتر ۸ گل خورد ولی در دو بازی اخیر بیرون خانه، ۷ گل دریافت کرده است.

خواندنی‌های آماری لیورپول - استوک سیتی

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج