۴۵۱۲۷۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نامجومطلق: ماندن رحمتی به ضرر منصوریان است!

مجید نامجومطلق مربی و بازیکن اسبق استقلال معتقد است ادامه همکاری بین علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی، به استقلال لطمه می‌زند.

خبرورزشی: نامجومطلق در خصوص قرار گرفتن نام سیدمهدی رحمتی در فهرست فروش باشگاه استقلال گفت: من در جریان اختلاف‌های رحمتی و منصوریان به ‌طور کامل نیستم و نمی‌دانم چه مسائلی بین آن‌ها به ‌وجود آمده است، ولی اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد ثابت کرد که اختلافات آن‌ها شدید شده است. رحمتی گلر بزرگی است، ولی حسینی در بازی با سپاهان نمایش خوبی ارائه داد و معتقدم عملکرد این دروازه‌بان در تصمیم علیرضا منصوریان تأثیر بسزایی داشت. برنامه دوشنبه شب ۹۰ نشان داد که اختلاف منصوریان و رحمتی کوچک نیست و این موضوع می‌تواند عواقب شدیدتری در پیش داشته باشد.

او ادامه داد: ادامه همکاری منصوریان و رحمتی وضعیت را بدتر می‌کند. من نمی‌دانم تصمیم نهایی رحمتی چیست یا منصوریان در نهایت چقدر روی مواضع خودش ایستادگی خواهد کرد؛ با این حال باید بگویم در فوتبال حرفه‌ای وقتی چالشی بین مربی و بازیکن ایجاد می‌شود، ادامه همکاری تقریباً غیرممکن است و باید دنبال راهکار دیگری بود.

نامجومطلق در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند رحمتی نقش مهمی در آمدن منصوریان به استقلال داشت و حتی با بازیکنان مورد نظر او مذاکره کرد، گفت: فکر می‌کنم منصوریان اگر این‌طور که می‌گویند باشد، از محبوبیت و جایگاه رحمتی به‌ خوبی استفاده کرد که البته نباید این اتفاقات رخ می‌داد. وقتی این چیزها به ‌وجود آمد طبیعتاً انتظار رحمتی هم بالا می‌رود و این اتفاقات نقش مهمی در اختلاف این دو نفر داشت.

نامجومطلق در خصوص آینده استقلال گفت: بازی با سپاهان یکی از بهترین بازی‌های استقلال در این فصل بود و این تیم نشان داد می‌تواند فراتر از آن چیزی باشد که قبلاً نشان داده است. من حتی زمانی که استقلال نتیجه نمی‌گرفت و خوب بازی نمی‌کرد بارها گفتم که این تیم پتانسیل فنی بالایی دارد. استقلال یکسری ضعف‌ها دارد که باید برطرف شود و امیدوارم در نیم‌فصل دوم شاهد نتایج خوب استقلال باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما اردلان

      کاش بجای منصوریان شما مربی اس میشدید آقای نامجومطلق! شما بهتر میتونستید مدیریت کنید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج