۴۵۱۲۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش تند افتخاری به انتقادات شمس

مشاور رییس کمیته فوتسال واکنش تندی به انتقادات حسین شمس نشان داد و گفت: او به دلیل انتقاد علیه کمیته فوتسال حواسش پرت شده و نتوانسته نتایج خوبی در لیگ کسب کند.

خبرگزاری ایسنا: رضا افتخاری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره حضور همزمانش در باشگاه استقلال و کمیته فوتسال اظهار کرد: کفاشیان ابتدا فکر نمی‌کرد حضورش در فوتسال گرفتارش کند اما زمانی که به کمیته آمد دید کار زیادی دارد. من هم نمی‌توانستم کمک زیادی به او کنم چون هواداران استقلال هم انتظار زیادی از من دارند بنابراین با کفاشیان صحبت کردم تا تنها برای بعضی کارها و جلسات وقت بگذارم اما نه از وقت استقلال بلکه از وقت خودم. اگر قرار بوده ساعت ۵ به استراحت بروم به جایش برای فوتسال وقت می‌گذاشتم اما در دو هفته اخیر تا ساعت ۹ شب با کفاشیان در کمیته فوتسال درگیر آماده کردن مدارک لازم جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ بوده‌ام.

مشاور رییس کمیته فوتسال همچنین درباره انتقادهای تند حسین شمس از او بیان کرد: شمس هر هفته علیه ما صحبت می‌کند. این صحبت‌هایش باعث شده او از فکر تیم خودش خارج شود. شمس از 14 هفته لیگ تنها 4 امتیاز گرفته و حواسش سر جایش نیست. او این همه به ما حمله می‌کند اما در کدام یک از تیم‌هایی که بوده آن را به جایی رسانده و قهرمان کرده است.

افتخاری در ادامه صحبت‌های تندش در مورد شمس تاکید کرد: انصاف هم چیز خوبی است. شمس هر جا می‌رسد به ما حمله می‌کند. شما که اطلاع ندارید چرا در مورد حضور من در مشهد دروغ می گویی؟ او گفته من برای تماشای بازی استقلال به مشهد رفتم اما به جای ورزشگاه به سالن رفته و بازی فوتسال دیدم. اما همه می‌دانند من از ابتدا بازی استقلال را تا آخر دیدم و سپس در مسیر فرودگاه سری هم به سالن زدم.

وی همچنین در پاسخی کنایه‌آمیز به صحبت‌های شمس گفت: من نگران دادگان هستم. او در دانشگاه آزاد این همه برای تیم فوتسال خرج کرده اما شمس این تیم را به دسته یک خواهد فرستاد. از حسین شمس هم می‌خواهم نگران کمیته فوتسال و تیم ملی نباشد. ما خودمان کارها را جمع می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج