۴۵۱۲۹
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

اعتراض گسترده به به هتك حرمت قرآن...

جنبش ها، شخصيت ها و مقامات مختلف فلسطيني اقدام پليس رژيم صهيونيستي در هتك حرمت به قرآن كريم را محكوم و از امت اسلامي و عربي خواستند در قبال اين جنايت سكوت نكنند.

روزنامه کیهان: جنبش ها، شخصيت ها و مقامات مختلف فلسطيني اقدام پليس رژيم صهيونيستي در هتك حرمت به قرآن كريم را محكوم و از امت اسلامي و عربي خواستند در قبال اين جنايت سكوت نكنند.

جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) بي حرمتي افسر صهيونيستي به قرآن كريم و حمله وحشيانه به دانش آموزان هنگام مطالعه قرآن را به شدت محكوم كرده و اين اقدام را جنايتي بي شرمانه خواند.

عزت الرشق عضو دفتر سياسي حماس اظهار داشت، اين اقدام نشان از انحطاط و فساد اخلاقي صهيونيست ها دارد و جنايت آشكار و بي شرمانه اي است كه بيانگر اوج نژادپرستي و دشمني صهيونيست ها با تعاليم و آموزه هاي ديني اديان آسماني است و چنين اقداماتي زوال و نابودي حتمي رژيم صهيونيستي را به دنبال خواهد داشت.

اتحاديه عرب نيز اقدام افسر صهيونيستي در لگدمال كردن قرآن مجيد در مسجدالاقصي و حمله وحشيانه به دانش آموزان دختر در كلاس حفظ قرآن را به شدت محكوم كرد.

همچنين محمد صبيح معاون دبير كل سازمان ملل اعلام كرد: اين جنايت تنها متوجه ساكنان قدس يا ملت فلسطين نيست بلكه پيامي به امت اسلامي و عربي و طرف هاي رسمي و مردمي آن است و بر اين مسئله تأكيد مي كند كه امت اسلامي و عربي بايد موضعي قاطع و جدي مانند ساكنان مقاوم قدس در قبال جنايت هاي دشمن صهيونيستي اتخاذ كنند.

محمد صبيح از امت اسلامي و عربي خواست در قبال اين جنايت كه يكي ديگر از سلسله جنايت هاي دشمن صهيونيستي عليه قدس و مقدسات اسلامي و ساكنان آن است و جهان عرب اعتناي زيادي به آن نشان نمي دهد، موضعي قاطع اتخاذ كنند.

عكرمه صبري، رئيس هيئت عالي اسلامي و خطيب مسجد الاقصي اهانت افسر رژيم صهيونيستي به قرآن مجيد در محوطه مسجد الاقصي را جنايتي شرم آور خواند.

وي ضمن محكوم كردن اقدام خود سرانه پليس صهيونيستي به اخراج عده اي از طلاب علوم ديني از داخل مسجد الاقصي، تأكيد كرد كه به هيچ وجه نبايد در مقابل چنين جنايت هاي خطرناكي و اهانت به قرآن كريم و جريحه دار كردن قلب بيش از ۵/۱ ميليارد مسلمان در اقصي نقاط جهان سكوت كرد.

خطيب مسجدالاقصي محاكمه فوري عاملان چنين جنايت هاي زشت و وحشيانه اي را خواستار شد و دشمن صهيونيستي را مسئول چنين اقدامات و جنايت هاي تحريك آميز عليه مسجد الاقصي و مسلمانان و نمازگزاران حاضر در آن دانسته و تصريح كرد كه چنين جنايت هايي به كلي با آزادي عبادتي كه همواره دشمن صهيونيستي در مقابل جهانيان لاف آن را مي زند منافات دارد.

گفتني است يك افسر پليس رژيم صهيونيستي روز يكشنبه به هنگام بيرون كردن طلاب علوم ديني از مسجدالاقصي قرآن مجيد را لگدمال كرد كه اين اقدام خشم طلاب را برانگيخت. اين اقدام پس از آن صورت گرفت كه در پي ورود شهرك نشينان صهيونيست به محوطه اين مسجد درگيري هايي ميان نيروهاي پليس اسرائيل و اين طلاب رخ داد. پليس رژيم صهيونيستي نيز در اقدامي مغاير با تعهدات خود به مسئولان اوقاف مبني بر اخراج اين افسر صهيونيستي از كار خود در مسجدالاقصي و مجازات وي، او را به سركار خود بازگرداند تا به نوعي به وي پاداش داده باشد.

از سوي ديگر جنبش حماس از آغاز قريب الوقوع كمپيني گسترده براي مبارزه با جاسوس هاي رژيم صهيونيستي در نوار غزه خبر داد. وزارت داخلي دولت حماس از بازداشت گروهي از جاسوسان اسرائيلي طي جنگ اخير تل آويو عليه نوار غزه خبر داد كه اطلاعات امنيتي را در اختيار رژيم صهيونيستي قرار مي دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      "افسر صهيونيستي در لگدمال كردن قرآن مجيد در مسجدالاقصي و حمله وحشيانه به دانش آموزان دختر در كلاس حفظ قرآن"
      مرگ بر اسرائیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج