جاباما
۴۵۱۳۰۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تازه ترین واکنش ترامپ به حمله سایبری روسیه

همزمان با افزایش جنجال های مربوط به حملات سایبری روسیه در آمریکا و تصمیم واشنگتن به اعمال تحریم علیه این کشور؛ دونالد ترامپ به خبرنگاران گفت که بهتر است این جنجال ها را رها کنند و به سراغ زندگی شان بروند.

خبرگزاری ایرنا: همزمان با افزایش جنجال های مربوط به حملات سایبری روسیه در آمریکا و تصمیم واشنگتن به اعمال تحریم علیه این کشور؛ دونالد ترامپ به خبرنگاران گفت که بهتر است این جنجال ها را رها کنند و به سراغ زندگی شان بروند.

با تداوم جنجال های مربوط به حملات سایبری روسیه و هک اطلاعات در کمیته مرکزی حزب دموکرات آمریکا ؛ خبرنگاران با اشاره به این جنجال ها؛ نظر 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری منتخب آمریکا را در این رابطه پرسیدند.

ترامپ با بی تفاوتی در پاسخ به این سئوال گفت که معتقد است که همه باید این قائله را رها کنند و به سراغ زندگی عادی خود بروند.

وی در توجیه این عقیده گفت: رایانه به شدت زندگی ها را پیچیده کرده است، عصر رایانه کار را به جایی رسانده که هیچ کس نمی داند چه خبر است و ماجرا چیست.

وی افزود که گرچه کشورش در این عصر هم از سرعت برخوردار است و هم از بسیاری چیزهای دیگر اما او مطمئن نیست که آیا آمریکا از آن امنیتی که نیاز دارد برخوردار هست یا نه؟

'ترامپ' با خودداری از پاسخ صریح به سئوال خبرنگاران درمورد اظهارات 'جان مک کین' و 'لیندزی گرام' که گفته بودند به رغم مخالفت ترامپ به اقدام علیه 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه خواهند پرداخت و تحریم های سنگینی را علیه او به اجرا درخواهند آورد؛ فقط گفت: نمی داند آن ها چه فکری دارند چون هنوز با آن ها گفت وگو نکرده است و فقط اضافه کرد که لیندزی گرام زمانی رقیب او بوده و در مقابل وی برای ریاست جمهوری آمریکا فعالیت می کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج