۴۵۱۴۹۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

امام جمعه تهران: بودجه دست نجومی‌ بگیران نرسد

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۶ کل کشور گفت: بودجه باید مانند خون در تمام بدن، به همه انسان‌های ضعیف و ناتوان و اجزای کشور برسد که یک انسان بی‌خانمان باقی نماند. انسانی که نتواند نسخه‌اش را بگیرد؛ بنابراین مجلس باید بودجه را اینچنین تنظیم کند نه این‌که بودجه دست عده‌ای باشد و آن‌ها حقوق‌های نجومی بگیرند. طوری که فریاد رهبر و مردم درآید و همه مردم از دست غارتگران بیت‌المال ناله بزنند.

خبرگزاری ایسنا: خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: بحمدالله برخی مسئولین در خصوص بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام رسماً عذرخواهی کردند و گفتند که ما گول وزیر امور خارجه آمریکا را خوردیم؛ ان‌شاءالله دیگر مسئولی گول آمریکا را نخورد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع برجام، یادآور شد: مقام معظم رهبری از روز اول گفتند که خوشبین نیستند؛ چرا مسئولان این سخن را جدی نگرفتند؟

وی ادامه داد: ایشان پیوسته می‌فرمودند که آمریکا دشمن است و نباید به دشمن اعتماد کرد، او گول می‌زند، تعهد می‌کند و به وقت عمل عهدشکنی می‌کند. این امر برای مسئولین ما درس باشد. بحمدالله برخی مسئولین رسماً عذرخواهی کردند و گفتند ما گول وزیر امور خارجه آمریکا را خوردیم. ان‌شاءالله دیگر مسئولی در نظام ما نباشد که گول آمریکا را بخورد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله دیگر مسئولی نباشد که هنوز به آمریکا دل بسته و امید داشته باشد. باید به درون کشور توجه کرد، به امکانات فراوانی که در کشور داریم. چرا جوانان هوشمند و پراستعداد ما باید بیکار بمانند، باید با بهره‌گیری از این امکانات فراوان مشکلات اقتصادی را خودمان حل کنیم.

موحدی کرمانی همچنین با اشاره به مسأله یمن و بحرین، اظهار کرد: رژیم آل خلیفه و آل سعود شرم‌شان باد تا کی اینقدر جنایت و ظلم و بستن آب بر روی شیعیان، تیراندازی، حمله ددمنشانه و کشتن کودکان و زنان؟ ای غافلین و ای از خدا بی‌خبران؛ بدانید که «الملک یبقی مع‌الکفر ولا یبقی مع‌الظلم».

وی همچنین تصریح کرد: پیروزی حلب را تبریک می‌گویم. به گفته برخی آقایان این فقط یک پیروزی نظامی نیست بلکه پیروزی فرهنگی و پیروزی اسلام بر کفر و نفاق و پیروزی حق بر باطل است. حامیان تروریسم به ویژه آل سعود ببینند و از غصه بمیرند.

خطیب نماز جمعه تهران در خصوص بیکاری جوانان، تعطیلی کارگاه‌های تولیدی و مسأله فرهنگ و پیشرفت علم نیز به مسئولین تذکر داد.

موحدی کرمانی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۶ کل کشور،‌افزود: بودجه باید مانند خون در تمام بدن، به همه انسان‌های ضعیف و ناتوان و اجزای کشور برسد که یک انسان بی‌خانمان باقی نماند. انسانی که نتواند نسخه‌اش را بگیرد؛ بنابراین مجلس باید بودجه را اینچنین تنظیم کند نه این‌که بودجه دست عده‌ای باشد و آن‌ها حقوق‌های نجومی بگیرند. طوری که فریاد رهبر و مردم درآید و همه مردم از دست غارتگران بیت‌المال ناله بزنند.

وی خطاب به مسئولان تأکید کرد: آقایی که در این نظام مسئولیت داری، این پست به تو داده نشده که همه نزدیکان، آشنایان و سفارش شدگان را سر کارهای پردرآمد بگذاری. هرجا حقوق بالایی وجود دارد، در کنارش حقوقی ضایع شده است.

وی همچنین با اشاره به ۹ دی، اظهار کرد: ۹ دی یکی از ایام‌الله و تجدید پیوند ملت با ولایت است. روز وحدت ملت حول محور ولی‌ امر و بیداری عده‌ای پس از گول خوردن. دشمن خارجی در آن زمان امید پیدا کرده بود که می‌تواند به نظام اسلامی ضربه بزند اما با بصیرت، بیداری و آگاهی و حضور به موقع مردم ناآگاهان هوشیار شدند.: فتنه درون از جنگ برون با دشمنی خطرناک‌تر است و نبود بصیرت، بنی‌اسرائیل را پس از سال‌ها گوساله و گوساله پرست کردو این فتنه‌ها و جنگ جمل‌ها و گوساله‌پرستی‌ها باید یاد ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گنگ

      نجومی بگیر یا نجومی بخور!

    • بدون نام

      دولت و نظام که به فکر فقرا و مستمندان نیست و با شاهکارهای مجلس دایما سفرهایشان کوچکتر میشود ....

    • محمد

      اخرین قبظ گاز که در ماه اذر چهار برابر شده است حتما با این اضافه پول میخواهند عیدی نجومی حقوق بگیر ها را بدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج