۴۵۱۵۳۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

حباب افزایش قیمت سکه و طلا ترکید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر عنوان کرد که روند صعودی قیمت سکه و طلا همزمان با کاهشی شدن نرخ ارز متوقف شده و قیمت ها در این بازار ازعصر روز چهارشنبه کاهشی شده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر عنوان کرد که روند صعودی قیمت سکه و طلا همزمان با کاهشی شدن نرخ ارز متوقف شده و قیمت ها در این بازار ازعصر روز چهارشنبه کاهشی شده است.

محمد کشتی آرای گفت: طی هفته‌های گذشته به صورت متوالی قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی و جهانی از ثبات برخوردار بود و در هفته ای که گذشت قیمت جهانی طلا حدود ۶ دلار افزایش پیدا کرد و در مجموع ۴ دلار نوسان داشت.

وی افزود: در بازار داخلی طی هفته گذشته تا عصر روز چهارشنبه - هشتم دیماه - قیمت داخلی طلا و سکه به شدت صعودی شده بود و یک حباب مثبتی بر روی طلا و سکه ایجاد شده بود اما از عصر چهارشنبه به بعد که نرخ ارز کاهشی شد، قیمت سکه نیز حدود ۵۰ هزار تومان در مدت ۲۴ ساعت کاهش پیدا کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۲۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرد. درمجموع می توان گفت تا روز چهارشنبه قیمت ها در بازار سکه و طلا روند صعودی داشت و از روز چهارشنبه این روند نزولی شد.

به گفته کشتی آرای در حدود یک سال اخیر بالاترین نرخ سکه در هفته گذشته با رسیدن به قیمت یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان به ثبت رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره پیشبینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده گفت: بازار جهانی به دلیل تعطیلات ژانویه چند روزی تعطیل خواهد بود و به نظر نمی رسد قیمت جهانی تغییری داشته باشد بنابراین آخرین تغییرات در بازار سکه و طلا بر اساس نرخ ارز خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      آقا این دیگه حباب نیستا، از چند سال پیش دارید میگید حباب قیمت سکه و طلا ترکید، هیچ وقت هم هیچی تغییر نکرد، فکرکنم این دیگه حباب نیست، مثلا بگید توپ بسکتبال سکه و طلا و دلار، به نظر بهتر میرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم با شما هم عقیده هستم.
        قیمت طلا در جهان بر اساس دلار برای اونس است که پس از محاسبات تبدیل عیار و بر اساس قیمت روز دلار به ریال اعلام میشود. حال قیمت سکه هم بر همین اساس است. پس چرا حباب گفته میشود؟
        حباب وقتی است که چیزی قیمتی بیش از ارزشش پیدا کند.همین آقای کشتی ارای سکه و طلا هایش را به قیمت دلار 3500 تومانی میفروشد؟؟؟ یا نرخ روز دلار که بالای 4000 تومان است.

    • بدون نام

      کشتی ارای خیلی ...

    • وحید

      من هم باشماسروران عزیزموافقم دمتون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج