۴۵۱۶۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گازگرفتگی در یک مجتمع مسکونی ۲۰ واحدی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات ۴۰ تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی ۲۰ واحدی از چنگال قاتل خاموش در محدوده سید خندان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات ۴۰ تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی ۲۰ واحدی از چنگال قاتل خاموش در محدوده سید خندان خبر داد.

سید جلال ملکی، در این باره گفت: وقوع حادثه گازگرفتگی در ساعت ۱:۵۹ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادقه واقع در بزرگراه رسالت خیابان دبستان اعزام کرد.

او با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در یک مجتمع مسکونی ۲۰ واحدی رخ داده و گازسمی منوکسید کربن تمام طبقات آن را در برگفته که بلافاصله عوامل آتش نشانی به طبقات مراجعه کرده و بیش از ۴۰ نفر از ساکنان را از محل خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: از میان حدود ۴۰ نجات یافته، وضعیت جسمی پنج تن شامل سه خانم، یک کودک چهار ساله و نوزادی دو ماهه نامناسب بود که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان آتش نشانی نشان داد که دودکش اصلی مشعل موتورخانه از جای خود خارج شده و حجم زیادی از این گاز خطرناک در فضا منتشر شده بود.

او گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و ارائه توصیه های لازم به اعضای هیئت مدیره ساختمان، برای رفع مشکل در ساعت ۰۴:۱۸ به عملیات خود خاتمه دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج