۴۵۱۶۴۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

نامجومطلق: از بازی استقلال با سپاهان لذت بردم

هافبک پیشین استقلال اظهار داشت: استقلال آنقدر خوب بود که حتی اگر گل دقیقه ۹۳ را هم نمی زد و شکست می‌خورد باز هم از آن تعریف و البته حمایت می کردم.

خبرگزاری مهر: مجید نامجو مطلق در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان گفت: بعد از مدتها یک بازی خیلی خوب از استقلال دیدم و اقرار می‌کنم که از تماشای این بازی لذت بردم. استقلال فوتبال خوبی بازی کرد و من بعید می‌دانم که هیچ یک از هواداران این تیم از این فوتبال رضایت نداشته باشند.

وی گفت: این جمله را بارها گفته‌ام و الان هم تکرار می کنم که حتی اگر استقلال بازی را به سپاهان می‌باخت، باز هم من به عنوان پیشکسوت این باشگاه از شرایط این بازی راضی بودم و از این تیم تعریف می‌کردم و از آن حمایت به عمل می‌آوردم.

هافبک پیشین استقلال گفت: در دیدار برابر سپاهان در چهره تک تک بازیکنان این تیم میل به پیروزی و اراده بردن به چشم می‌خورد. تلاش برای تغییر نتیجه تا آخرین لحظه و آخرین ثانیه، بزرگترین تحولی بودکه در استقلال ایجاد شده بود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: البته استقلال هنوز در فاز دفاعی مشکلاتی دارد که این مشکلات قابل حل هستند. تنها با کمی تمرین بیشتر و برنامه هایی که در تعطیلات نیم فصل می‌توان آن را پیگیری کرد. این مشکلات ریز استقلال هم حل شود این تیم قطعا بعنوان یک مدعی خود را در نیم فصل دوم مطرح می نماید.

نامجو مطلق در خصوص جوانگرایی صورت گرفته در استقلال خاطرنشان ساخت: این جوانگرایی قابل تقدیر بود و یکی از اصلی ترین عوامل تحول در استقلال نیز همین جوانگرایی بود. همه جوانان استقلال خوب بودند. از حسینی دروازه بان و حسینی مدافع گرفته تا برزای و اسماعیلی و دیگران. حیف است که از شخص خاصی بعنوان بهترین نام آورده شود. اما حسینی گلر یک ویژگی خاص داشت. بهرحال این بازیکن به جای نفر اول استقلال به میدان رفته بود و بار مسئولیتش به مراتب سنگین تر از دیگران.

وی در خصوص احتمال بازگشتش به عرصه مربیگری گفت: پیشنهاد زیاد دارم اما معمولا تیم هایی به سراغ من می آیند که شرایط مناسبی به خصوص از لحظا مالی ندارند. هم از لیگ برتر پیشنهاد داشتم و هم از لیگ یک. اما تا تیمی که شرایط مناسبی داشته باشد پیشنهاد کار ندهد به مربیگری بر نمی‌گردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      همين که تو و لذت برديدکافيه کيسه ازبحران خارج ميشه خخخخخخخ راستي اگه تيم پيداکردي رحمتي وکنعاني زادگانوباخودببر

    • طاهری

      ان شا الله جناب افتخاری، در اسرع وقت، جناب منصودیان را عوض و یک سرمربی در حد و اندازه ، پر افتخارترین، تیم ایران در آسیا، بیاورد.یا حق

    • احمد

      دسته يک که رفت يک مربي خوب ميارندفعلاقراره جاي منصوريان عموپنجعلي سرموبي کيسه بشه خخخخخخ

    • بدون نام

      لنگیا هواسشون به خودشون باشه

    • پرچم آبی

      آقا احمد به نظرمن هم لنگپولیس هم کیسه نماد پرسپولیسه اینو هیچ وقت فراموش نکن

    • کورش

      لنگی جان برو لنگت را بکش تو امورات بزرگترا دخالت نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج