۴۵۱۶۶۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

درس قلعه نویی به منصوريان

این روزها وضعیت مهدی رحمتی و باشگاه استقلال بسیار پیچیده شده و دقیقا مشخص نیست برنده این بازی دو سر باخت کدام یک هستند.

شفقناورزشی: این روزها وضعیت مهدی رحمتی و باشگاه استقلال بسیار پیچیده شده و دقیقا مشخص نیست برنده این بازی دو سر باخت کدام یک هستند. از یک سو رحمتی به دوستان خبرنگارش کد خروج و حضور در لیست فروش را می دهد و از سوی دیگر باشگاه تاکید روی تلنگر زدن دارد. اما به راستی آیا کاپیتان و بزرگتر یک تیم، محتاج تلنگری است که غالبا برای جوانان به کار می‌آید؟

فصل قبل در همین روزها بود که علیرضا منصوریان چنین سناریویی را برای علیرضا بیرانوند در باشگاه نفت پیاده کرد. حدود 6 بازی این گلر جوان روی نیمکت نشست اما دست آخر در روز بازی حساس با پرسپولیس این تادیب به پایان رسید. حالا منصوریان قصد پیاده سازی این روش را روی رحمتی دارد بی توجه به اینکه رحمتی دیگر جوان نیست و شاید حاضر نباشد غرورش را به عنوان کاپیتان به حراج یک تلنگر بگذارد. اینکه سرنوشت رحمتی چه می شود فعلا روشن نیست اما شاید حرف های درگوشی قلعه نویی و منصوریان تاثیر بسزایی در تصمیم نهایی داشته باشد.
هفته قبل و بعد از کلی متلک پراکنی رسانه ای، دست آخر قلعه نویی و منصوریان در زمین شماره دو آزادی رو در رو شدند و در همین دیدار کوتاه، قلعه نویی حرف هایی را به سرمربی استقلال زد. هیچکس نمی داند دقیقا چه چیزهایی بین آنها رد و بدل شده است اما بدون شک قلعه نویی از تجربه آخرین حضورش و آن ناکامی روی نیمکت استقلال به منصوریان گفته است.
او آنقدر دلش پر بود که بلافاصله بعد از آن گپ و گفت در جمع خبرنگاران حاضر شد و بی آنکه نامی از بازيكني بیاورد به صورت کد وار آنها را باند مخوف این تیم معرفی کرد. قلعه نویی در آن مصاحبه از رفیق سابق و نزدیک رحمتی خواست تا بیاید و حرف های دلش را بزند. حنیف عمران زاده که در چند سال اخیر نزدیک ترین فرد به مهدی رحمتی به شمار می رفت پس از داربی 4 بر 2 حسابی با او دچار مشکل شد و دست آخر این حنیف بود که به سان آرش برهانی در لیست فروش استقلال جای گرفت.

شاید قلعه نویی اعتقاد دارد که اين باند مخوف آنقدر قدرت دارد که نگذارد منصوریان هم به موفقیت برسد. وقتی او مرتب تاکید می کرد حنیف باید یکسری حقایق را بگوید بدون شک اشاره اش به اين باند است. از سوی دیگر قلعه نویی در آخرین داربی که بازی نهایی لیگ چهاردهم به حساب می آمد با نتیجه یک بر صفر بازی را به رقیب سنتی واگذار کرد و بعد از بازی در چند مصاحبه رادیویی بی آنکه اسمی بیاورد از حیدری و بیک زاده انتقاد کرد. به عقیده سرمربی سابق استقلال، دوستان نزدیک يكي از اعضاي همين باند مخوف اسباب ناکامی قلعه نویی را فراهم ساختند تا با خروج امیر، فضا برای بازگشت رحمتی مهیا شود. اتفاقی که دقیقا مو به مو رخ داد.

تعریف و تمجید عمران زاده و برهانی از گلر دوم آبی ها که در روز بازی با سپاهان، رحمتی را نیمکت نشین کرد، نشان می دهد که کینه سفت و سختی بین آنها به وجود امده و بازیکنان جدا شده، صریحا رحمتی را مقصر خروج شان می دانند.

شاید یک مصاحبه افشاگرانه از حنیف عمران زاده، پرده از اتفاقات قبل بر دارد. موضوعی که قلعه نویی به صورت صریح می گوید دسیسه ای بود برای کله کردن او و پرویز مظلومی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      به نظرم منصوریان کاره درستی میکنه تنبیه می کنه این به نفع رحمتی هم هست که شاید این روزا شرایط روحی مناسبی نداشته باشه.

    • احمد

      بيچاره استقلال به روزي افتاده..........خخخخخخخخ

    • بدون نام

      شما هم تو توهم کامل بسر میبرید با این خبرهای بی سر و ته که میزارید.

    • م ن

      خدا کنه رحمتی رو ببخشن که دوباره تو دروازه باشه که چهارتا چهارتا گل بخوره خخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج