جاباما
۴۵۱۷۹۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رحمتی ماند تا منصوریان برود؟

بازگشت رحمتی را به حساب حل اختلاف‌ها بگذاریم یا آغاز تنش‌های دوباره؟!

ایران ورزشی: بازگشت رحمتی را به حساب حل اختلاف‌ها بگذاریم یا آغاز تنش‌های دوباره؟! پشت آن بازگشت ابهام‌های بسیاری موج می‌زند و مشخص نیست که آیا شماره یک می‌تواند در چنین شرایطی سرباز فداکاری برای منصوریان باشد یا خیر؟! از سویی این بازگشت ممکن است چنین تلقی شود که شاید رحمتی انتظار جدایی منصوریان را می‌کشد تا شاید مسیری برای ادامه حضورش هموار شود. اینها همه تحلیل‌هایی است که پس از یک بازگشت غیر منتظره به ذهن متبادر می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این بازگشت چه خواهد شد و آیا رحمتی سود خواهد برد یا باشگاه و یا هردو.

شگفت‌انگیزترین خبری که می‌شد از تمرین استقلال شنید بازگشت اخراجی‌ها بود! بیش از آنکه حضور بازیکنانی همچون؛ بختیار رحمانی، آرش افشین، فرشید باقری و میثم مجیدی در تمرین جلب توجه کند، این مهدی رحمتی بود که نگاه‌ها را به سمت و سوی خود می‌کشید.

دروازه‌بان استقلال در حالی به تمرین رفت که در روزهای اخیر مدیرعامل این باشگاه بارها از روابط تیره و تار او با منصوریان می‌گفت. خود سرمربی استقلال هم بارها در مصاحبه‌هایش به برخی مشکلات اشاره کرد و شواهد نیز دلالت بر همین مخالفت‌ها داشت.

این وضعیت نشان می‌داد که رحمتی و استقلال به پایان خط رسیده‌اند و دروازه‌بان استقلال به روزهای پایانی حضورش نزدیک می‌شود. حتی خبر از مذاکرات پشت پرده‌ای دروازه‌بان با مسوولان باشگاه و شخص منصوریان بود تا به صورت کاملا مسالمت‌آمیز از استقلال برود.

خبری که همه رسانه‌ها هم آن را منتشر کرده بودند و انتظار بود که همین روزها رحمتی به تیم دیگری نقل مکان کند اما ناگهان همه چیز عوض شد و مهدی رحمتی ظهر دیروز در کمپ ناصر حجازی آفتابی شد و با چهره‌ای نیمه خندان مقابل هواداران و منصوریان قرار گرفت. لبخندی که نشان می‌داد ناشی از رضایت است و این اوست که از وضعیت موجود لذت می‌برد نه علیرضا منصوریانی که شاید تصور می‌کرد با مصاحبه‌هایی که علیه آقای دروازه‌بان می‌کند، او را به سمت درهای خروجی باشگاه نزدیک می‌کند اما چنین نشد.
شاید اگر سرمربی استقلال از خود قاطعیت بیشتری به خرج می‌داد و درباره رحمتی تصمیم قاطعانه‌تری می‌گرفت اکنون هیچ ابهامی درباره آینده وجود نداشت. حالا کسی نمی‌داند که نتیجه ادامه حضور دروازه‌بانی که تا دیروز همه از رفتارهایش بد می‌گفتند چه خواهد بود و اینکه در این شرایط موجود که منصوریان و مدیران باشگاه استقلال بارها به اختلاف‌ها اشاره کرده بودند آیا صلاح است که چنین بازیکنی در استقلال باشد یا خیر.
با بازگشت رحمتی به تمرین استقلال موضوع به حدی پیچیده شده که نمی‌توان به سادگی درباره نتیجه این بازگشت حرفی به زبان آورد و پاسخ این سوال را دریافت که آیا دروازه‌بان استقلال قابلیت تغییر رویه را دارد یا خیر؟! شاید هم رحمتی آمده است تا سرنوشت منصوریان را پس از بازی با السد ببیند.
منصوریانی که تا آن بازی از مدیران باشگاه استقلال زمان گرفته تا شاید بتواند وضعیت تیمش را سر و سامان دهد. شکست منصوریان در بازی با السد قطعا حکم به کنار رفتن این مربی از استقلال را خواهد داد و کسی که از این فعل و انفعالات سود خواهد برد، همین رحمتی خواهد بود که تا آستانه اخراج پیش رفت. به هر حال بازگشت مهدی رحمتی در این شرایط به صلاح این تیم نیست و نه منصوریان از این فصا سود می‌برد و نه خود رحمتی.

مسوولان و مربیان استقلال هم اگر می‌خواستند تحت هر شرایطی با رحمتی ادامه دهند هرگز نباید ماجرای اختلاف‌های خانوادگی‌شان را به رسانه‌ها می‌کشاندند و باید با سیاستمداری خاصی حرکت می‌کردند تا موضوع اخراج رسانه‌ای نشود. به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال در این ماجرا از خود بی‌تجربگی نشان داده است و دچار احساسات کاذب شده و نبود مدیریت در نهایت باعث شده تا این ماجرا به شکل بسیار زننده‌ای پیش برود. از این پس نیز همه نگاه‌ها به چگونگی مدیریت باشگاه استقلال و منصوریان نسبت به این ماجرا خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      به همین خیال باشین.از اینکه لفظ خبرنگار برای شما بکار میره متاسفم. استقلال و پرسپولیس نداره شما ها آبروی جامعه خبرنگاران رو با این دروغ و شایعه سازیهاتون بردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج